מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולמיהלילך26/05/2008
אני לא יודעת אם אני בולמית או לא אבל כבר כמה חודשים אני מקיאה כמעט כל יום כמה פעמים ביום כל מיני שטויות שאני אוכלת והתחלתי לרדת כתוצאה מכך במשקל ....
בעבר ירדתי כ7 קילו בשלושה חודשיים ממשקל של 56 ל49 ,עשיתי כמעט צום ובקושי הייתי אוכלת אח"כ בגלל החורף עליתי ל53 ועכשיו אחרי כמה חודשים שאני מקיאה כמעט כל דבר שאני מכניסה לגוף חוץ מיום שישי שאני לא מצליחה להקיא הכל ירדתי עוד 2 קילו ... בהתחלה לא הייתי מצליחה להקיא ועכשיו אני רק מפנה את הראש כלפי מטה ומקיאה בקלות ... אני פוחדת מאוד להכנס למעגל שאני לא יוכל לצאת ממנו...
איןן סיכויי שאני יספר על כך למשפחתי וילך לטיפול אני בת 18 עוד מעט כבר כמעט שנה אני נמצאת בתוך הבעיה הזאת הסובבת באוכלל ... ואיני יודעת מה לעשות ....
רציתי לדעת מה יכול להיות הנזקים לאחר כמה חודשים ? האם אני נקראת בולמית ?
כל לילה אני מחליטה לעצמי שזהוו אני לא מקיאה יותרר ואז יום שלם אני אוכלת כמו שצריך ובלילה אוכלת כמה שטויות וישר רצה להקיא אותם .... זה לא התקפות רעבב של זלילה בלי הפסקה .. זה כמה ממתקים עוגיות ודברים כאלה ... אך ישר לאחר שאני אוכלת אותםם ואני נופלת דווקא בלילה לאחר שכל היום שמרתי על אכילה נכונה אני מרגישה רע והולכת להקיא את זה בדרך כלל בלי בעיה ...
איזה נזק גרמתי לעצמי ? מאוחר מידי אני כבר נכנסתי למעגל ? אני פשוט לא מצליחהה להעביר שבוע בלי להקיאא
אני פוחדתת שיעלםם לי המחזור שכבר נעלםם לפניי שנה בגלל הצומות שעשיתי .. הוא חזר לפני כמה חדשיםם ואני פוחדת לאבדד אותווו
בבקשה עזרו ליי .... מה הנזקיםם שיכול להיות שגרמתיי לעצמייי בתקופה הזאת של ההקאות ?!?!?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין גובהי 1.68
לילך26/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ללילך
זהר שגיא27/05/2008בתאור שלך מופיעים סימנים רבים של הפרעת אכילה.
הקאות וצומות גורמים נזק רב למערכות שונות בגוף ופוגעים בהתפתחותו.
אני מבינה את הקושי שלך לשתף אחרים ולפנות לקבל עזרה, אך אני גם מתרשמת שאינך רוצה להמשיך המצב הנוכחי ושאת רוצה למצוא פתרון בעיה.
קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתגבר לבד על הפרעת אכילה, שמתחילה להיות ממושכת ומבוססת. אנא פני לעזרה.
אפשר להתחיל אצל רופא המשפחה, שישלח אותך לבדיקות, אבל חשוב מכך- את זקוקה לעזרה מאנשי מקצוע המתמחים בהפרעות אכילה. הטיפול כולל בדרך כלל גם טיפול פסיכולוגי, דיאטני ומעקב רפואי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי לילך
אורית30/05/2008תקשיבי, ממש קשה לי לקרוא את מה שאת כותבת... אני בת 22 והייתי במצבך תקופה ארוכה וזוועתית של 8 שנים!!!!!!!!! זה התחיל לי קצת לפני גיל 14 ... אני שמחה בשבילך שאת רק שנה בתוך הבועה הקשה הזאת (לא שזה מעט זמן, אבל יחסית אלי...) בכל אופן, בסוף אוקטובר האחרון התחלתי טיפול במחלקה לטיפול בהפרעות אכילה למבוגרים, בהדסה עין כרם. זה טיפול שמשלב פסיכולוגית ותזונאית והוא ממומן מקופ"ח. וברוך ה' זה הצליח לעזור לי די מהר ואני כבר יותר מארבעה חודשים לא הקאתי בכלל.. ותאמיני לי שהייתי בדיוק במצבך ולא רציתי בשום פנים ואופן לגלות למשפחה בגלל הבושה וההשפלה שבזה, אבל חבר שלי הכריח אותי לספר לאמא שלי, וזה היה הדבר הכי חכם שעשיתי בחיים. הבולמיה היא השקר הכי גדול והאשליה הכי מתוחכמת בעולםץ אנחנו לא שולטות במצב לבד ולא יכולות להתגבר על זה לבד!!!!!!!! חייבים עזרה מבחוץ ואני בחיים לא חשבתי שהחיים שלי ישתנו ככה ושאני אפסיק לחשוב כל היום רק על אוכל ועל מה אני יכולה לאכול ככה שיהיה לי קל להקיא אח"כ,וההתגנבות למטבח באמצע הלילה כשכולם בבית ישנים... ואני נשבעת לך שזה יעזור לך. אל תשלי את עצמך!!!! זה מסוכן מאוד ופוגע בגוף ועלול לשבש את הפוריות שלך ועוד מלא נזקים. אם את רוצה לדעת על מה שאני עוברת ועל התהליך השיקומי אני אשמח לעזור לך. רק תבקשי את המייל שלי...
לילה טוב ושנהיה חזקות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
הילה שם בדוי02/06/2008היי אורית אני בת 22,מנסה להחלים מהפרעת אכילה. זה מאוד קשה אבל לאט אני חושבת שאני מצליחה.אצלי ההפרעה גם התחילה קצת לפני גיל 14 .חשבתי שאולי נדבר..ותספרי לי קצת איך הצלחת לצאת מזה ועם עדיין את בסדר..אני לא יודעת אם את עדיין בפורום.אבל אשמח אם תגיבי להודעה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

