שאלה לזוהר - בולמית שרוצה לעזור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לזוהר - בולמית שרוצה לעזור
    גל
    30/05/2008

    שלם זוהר
    שמי גל ואני בת 34
    אנורקסית לשעבר ( בגיל 13) ובולמית מגיל 14 ועד היום.
    מזה 6 שנים אפשר לומר שניצחתי את הבולמיה
    בגדול החלפתי את ההקאות בספורט
    הסיבה היחידה שגרמה לי להחליט לנצח את הבולמיה -הרצון שלי לאימהות ולהצליח בקריירה שלי.

    הייתי בטיפול קצר אצל פסיכולוג קליני לפני כשלוש שנים
    הטפול היה מאוד קצר ...
    הגעתי אליו לאחר שעברתי תהליך ריפוי עם עצמי.
    אצלו הבנתי מה הסיבה להפרעות אכילה.

    בגיל 22 הייתי טיפול שאני מעדיפה לא לדבר עליו .

    בפועל נלחמתי בבולמיה לבדי ואני מרשה לעצמי לומר שניצחתי
    למרות שהבולמיה נמצאת מעל ראשי כעננה.

    עדיין יש לי סממנים של הפרעות אכילה
    אני אובססבית למראה שלי
    הבולמיה גרמה לי להשמנה
    לפני הצבא הגעתי למשקל של 80 קילו
    היום אני שוקלת כ 54 קילו ( גובה: 1.65).

    בשלוש שנים אחרונות יש לי התקפות לעיתים רחוקות
    ברובן אני מתמודדת ולא אוכלת ולא מקיאה.
    יש לי עדיין בעיות ריכוז, מצב רוח ירוד , כעס וכ'...
    עם זאת היום יש לי היכולת להתמודד ולטפל מידי.

    אני פונה אליך מאחר ויש לי הרצון לעזור לבנות עם הפרעות אכילה.

    מצד אחד אני רוצה להתנדב ולנסות לעזור להן , מצד אחר אני פוחדת שהעזרה שלי תבוא כנגדי.

    אני לא יודעת איך הדבר הזה ישפיע עלי.

    האם אני חזקה די כדי שאוכל לעזור להן ,מבלי לתת לבולמיה או אפילו לאנרוקסיה להשפיע עלי?

    אודה לקבלת הצעתך.

    תודה
    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל

    זהר שגיא
    30/05/2008

    הנושא שהעלת מורכב מכדי לייעץ לגביו בפורום.
    אני חושבת שאת צריכה לברר לעצמך כמה שאלות: האם "עננת הבולימיה" שאת חשה מרחפת מעל ראשך מרגישה כרגע יותר מאיימת? האם הנצחון שלך על המחלה מרגיש זמני או יציב? ממה נובע הרצון לעזור לבנות עם הפרעות אכילה? מה את חוששת שיקרה לך במפגש איתן?
    יתכן שההתעוררות של העיסוק במחלה והחששות המתלווים אליו הם סימן שיש צורך לשוב ולעבד את הנושא. גם אם התגברת על הסממנים ההתנהגותיים של הבולימיה, לפעמים ההיבטים הנפשיים "לא מדביקים את הקצב", וטיפול פסיכולוגי נחוץ כדי להתקדם בתהליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו