מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לזוהר - בולמית שרוצה לעזורגל30/05/2008
שלם זוהר
שמי גל ואני בת 34
אנורקסית לשעבר ( בגיל 13) ובולמית מגיל 14 ועד היום.
מזה 6 שנים אפשר לומר שניצחתי את הבולמיה
בגדול החלפתי את ההקאות בספורט
הסיבה היחידה שגרמה לי להחליט לנצח את הבולמיה -הרצון שלי לאימהות ולהצליח בקריירה שלי.
הייתי בטיפול קצר אצל פסיכולוג קליני לפני כשלוש שנים
הטפול היה מאוד קצר ...
הגעתי אליו לאחר שעברתי תהליך ריפוי עם עצמי.
אצלו הבנתי מה הסיבה להפרעות אכילה.
בגיל 22 הייתי טיפול שאני מעדיפה לא לדבר עליו .
בפועל נלחמתי בבולמיה לבדי ואני מרשה לעצמי לומר שניצחתי
למרות שהבולמיה נמצאת מעל ראשי כעננה.
עדיין יש לי סממנים של הפרעות אכילה
אני אובססבית למראה שלי
הבולמיה גרמה לי להשמנה
לפני הצבא הגעתי למשקל של 80 קילו
היום אני שוקלת כ 54 קילו ( גובה: 1.65).
בשלוש שנים אחרונות יש לי התקפות לעיתים רחוקות
ברובן אני מתמודדת ולא אוכלת ולא מקיאה.
יש לי עדיין בעיות ריכוז, מצב רוח ירוד , כעס וכ'...
עם זאת היום יש לי היכולת להתמודד ולטפל מידי.
אני פונה אליך מאחר ויש לי הרצון לעזור לבנות עם הפרעות אכילה.
מצד אחד אני רוצה להתנדב ולנסות לעזור להן , מצד אחר אני פוחדת שהעזרה שלי תבוא כנגדי.
אני לא יודעת איך הדבר הזה ישפיע עלי.
האם אני חזקה די כדי שאוכל לעזור להן ,מבלי לתת לבולמיה או אפילו לאנרוקסיה להשפיע עלי?
אודה לקבלת הצעתך.
תודה
גל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
זהר שגיא30/05/2008הנושא שהעלת מורכב מכדי לייעץ לגביו בפורום.
אני חושבת שאת צריכה לברר לעצמך כמה שאלות: האם "עננת הבולימיה" שאת חשה מרחפת מעל ראשך מרגישה כרגע יותר מאיימת? האם הנצחון שלך על המחלה מרגיש זמני או יציב? ממה נובע הרצון לעזור לבנות עם הפרעות אכילה? מה את חוששת שיקרה לך במפגש איתן?
יתכן שההתעוררות של העיסוק במחלה והחששות המתלווים אליו הם סימן שיש צורך לשוב ולעבד את הנושא. גם אם התגברת על הסממנים ההתנהגותיים של הבולימיה, לפעמים ההיבטים הנפשיים "לא מדביקים את הקצב", וטיפול פסיכולוגי נחוץ כדי להתקדם בתהליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

