מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנורקסיה נרבוזהב'01/06/2008
שלום , שמי ב'
אני סובלת כבר 8 שנים מאנורקסיה נרבוזה היום בת 20
בעבר , בגיל 13 היתי מאושפזת במרכז שניידר, יצאתי והייתי יציבה עם ירידות ועליות . הייתי מעט זמן במשקל היעד .
אבל מצבי היה פחות או יותר יציב
לאחרונה ב4 חודשים האחרונים היה משבר קשה , מוות של אדם מהמשפחה . מכיוון שאימי לא הייתה הרבה בבית . הייתי מבלה בביתי לבד הרבה זמן ובעצם " מנצלת את המצב " ומפחיתה מהארוחות שהיתי רגילה לאכול כהרגלי לפני האסון
היום אני הגעתי למשקל של 33 1.61. אני בהמתנה לאישפוז למחלקה אצל ד"ר גור . אך אינני חושבת ששם אני אוכל באמת להבריא.
בכל אופן זמן ההמתנה ארוך מהרגיל(בין חודש לחודשיים ) למרות מצבי הקשה.
השאלה שלי היא איפה אפשר לקבל עזרה? אני רוצה לצאת מהמחלה . אני צריכה עזרה בנושא במהירות.
לכאן אני פונה בעצם כמפלט אחרון . אנא עזרו לי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל-ב'
חיה דורון02/06/2008שלום. לצערי הרב זמן ההמתנה ,הוא הזמן שהרבה מהממתינות לאשפוז נאלצות לעמוד בו.
בכל מקרה, את בודאי זקוקה בתקופה זו לתמיכה ברמות שונות, ממעקב אחר סימנים חיוניים אצל רופא משפחה, מעקב אחר התזונה שלך, ותמיכה נפשית מכל סוג שהוא. האם לאורך השנים לא היה לך קשר עם גורמים טיפוליים שיש באפשרותך לפנות אליהם פעם נוספת.איני יודעת בדיוק עם איזה קושי את מתמודדת באופן מיוחד והאם יש לך מקורות תמיכה בבית ללוות אותך בהמתנה מתישה זו . קיימות דרכים נוספות של השגחה בבית ומחוצה לו בתקופות אלו , אם ההשגחה בבית אינה אפשרית עבורך.
בנוגע לאשפוז העתידי. נעזרת בעבר , אין כל סיבה מדוע לא תוכלי להיעזר פעם נוספת, אם המוטיבציה שלך לצאת מהמחלה קיימת. באשפוז תקבלי את כל התמיכה והעזרה הנחוצים לך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

