כבר לא מבינה את עצמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כבר לא מבינה את עצמי
    טירוף הגיוני
    08/06/2008

    מבולבלת, מחפשת תירוצים, הגוף כבר קורס, העצמות בולטות... ובשביל מה? הריי בחיים לא הייתי שמנה והיה לי גוף מדהים. והיום, היום ככול שהוא רזה יותר אני רק מוצאת בו פגמים. תשומת לב או אהבה אני כבר לא יודעת, זה כבר לא בשליטה, אכלתי 3 עוגיות דיאטה אתמול ואני מרגישה כל כך שמנה... ושוב הכדורים המטורפים האלה הגעתי כבר ל6 ביום... אוכל כבר לא עושה לי את זה. וגם אם כן אני לא מרשה לעצמי...
    כנראה שהחיים שלי גררו אותי למקום הזה. אונס, אובדן יד, אני עוד לא בת 22... אולי הפעם אני זו שמכאיבה לגוף שלי ולא הם.
    אני לא יודעת אם זה טוב או רע... זה באמת כבר מאין ברירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר לא מבינה את עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לחפש הבנה

    זהר שגיא
    10/06/2008

    לא קל לקרוא את המילים שכתבת.
    את מאוד צעירה, ולמרות שאת מרגישה שהרבה דברים התקלקלו בחיים שלך, אני חושבת שאסור לוותר על האמונה בשינוי ושיפור.
    אני מקווה שאת לא לבד עם מחשבות וההרגשות האלו, ואם כן- טיפול פסיכולוגי עשוי להקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו