אחותי האנורקסית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחותי האנורקסית
    מיטל
    14/06/2008

    שלום רב,
    אחותי הקטנה השתחררה מטיפול המרפאה ציבורית להפרעות אכילה לפני כ3 חודשים כשהיא במצב סביר (קצת אוכלת.. ועולה קצת במשקל). אני נמצאת הרבה בבית מכיוון שהשתחררתי מהצבא ונדמה שמצבה מתחיל להתדרדר שוב. היא כמעט ולא אוכלת, כל פעם שאני מזמינה אותה לצאת לטייל בחוץ היא מסרבת ונדראה שהבגדים מתחילים להיות גדולים עליה.
    היא היתה מטופלת שם כמה שנים וזה עזר!
    שאלתי היא האם אני צודקת והיא באמת צריכה לחזור לטיפול?
    והאם דווקא לאותה מרפאה או אולי ללכת למישהי באופן פרטי?
    האם היא תצטרך טיפול כל החיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחותי האנורקסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    14/06/2008

    מתוסכלת יקרה,
    נראה לי שברור מעצם שאלתך שאחותך צריכה לחזור לטיפול אם חלה נסיגה במצבה. השאלה היא האם היא מודעת לכך (קרוב לוודאי שכן) והאם היא מעוניינת בטיפול.
    אם הטיפול במרפאה עזר לה בתקופה בה היא היתה שם, אין סיבה שלא לחזור לשם. על פי רוב, טיפול בהפרעות אכילה דורש תאום בין מספר אנשי מקצוע, ולכן מרפאות (ציבוריות או פרטיות) הן המקום המתאים.
    קשה לענות על השאלה האם אחותך תצטרך טיפול לרוב החיים. אנורקסיה עשוייה להיות כרונית, ובהרבה מקרים דרוש ליווי ממושך על מנת לחזור לאורח חיים מאוזן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוהר תודה- עוד שאלה..

    מיטל
    14/06/2008

    לזוהר,
    אני חושבת שהיא מבינה שהיא צריכה שוב עזרה..
    תוכלי להסביר לי בבקשה מהי מרפאה פרטית ואיפ יש כאלה בצפון?
    כמו כן רצוי שעציין שהטיפול באותה המראפה עזרה אבל לא ב100%, היא יצאה משם בשמקל נמוך יחסית- bmi 18, אני ממש חרדה למצבה..
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    14/06/2008

    קיימות מרפאות להפרעות אכילה שמופעלות ע"י גופים שונים: משרד הבריאות, קופות חולים, וארגונים פרטיים.
    איני מתמצאת כל כך באזור הצפון. נסי לברר דרך קופ"ח בה אחותך חברה או לעשות חיפוש באינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו