כיצד לפנות לנושא הזה בכלל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד לפנות לנושא הזה בכלל
    נאור
    25/07/2022

    היי שלום, צהריים טובים.
    אני בזוגיות עם בחורה מדהימה, שנה ביחד כבר. התחלתי לקלוט סימנים מדאיגים, היעלמויות לשירותים אחרי האוכל, או אי רצון מוחלט לאכול ובמיוחד כשאנחנו בחוץ..ומיותר לציין שאני שם לב שהיא לאט לאט מרזה. בהתחלה שאלתי אותה אם היא בדיאטה או משהו שהיא ככה מרזה אבל היא אמרה שממש לא ושהלוואי והייתה יכולה לרדת במשקל. מה שקורה בעצם והיא לא רואה את זה. כיצד אני יכול לדבר איתה על זה? אני אוהב אותה והיא חשובה לי, אני לא רוצה שהיא תמשיך עם ההקאות שאני מניח שמתרחשות ועם הסתימת פה הזה שהיא נתפסה עליו. יש דרך טובה שבה אפשר לפתוח את הנושא? או שכל דרך בעצם תדרדר אותה למקום גרוע יותר? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיצד לפנות לנושא הזה בכלל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת הפרעת האכילה על הזוגיות

    דנה לוי ינקולוביץ
    25/07/2022

    היי נאור,
    קודם כל, כיף לשמוע שאתה בן זוג כל כך מעורב ודואג.
    אני מאמינה שתקשורת אישית הבנויה על אמון והדדיות יכולה בהחלט להיות צעד ראשון להעלאת המודעות אצלה.
    הסבר ושיח הנובעים ממקום של דאגה ואכפתיות , ולא ממקום שיפוטי, יכולים להיות בסיס ראשוני ואיתן לפניה לגורם טיפולי.
    בשלב הראשון, חשובה ההכרה שלה בכך שיש בעיה והיותך גורם תומך יכול מאד לסייע בכך.
    בהצלחה,
    דנה לוי ינקולוביץ
    דיאטנית קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו