החיים שאחרי ההפרעה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החיים שאחרי ההפרעה..
    המשתקמת
    10/08/2022

    היי,
    חשוב לי להגיד שאני יודעת שאין דבר כזה להיות אחרי ההפרעה כי זה תמיד יהיה מסביבי אבל, אני בהליכי שיקום כבר חודשים רבים ואני סוף סוף מתחילה לסגל הרגלי אכילה נורמליים שלא מתעסקים בשקילות/הקאות וכל דבר דומה חח..אבל הגוף שלי לגמרי לא מבין את זה שאני כבר לא שם..לדוגמא, אתמול אכלתי סלט ירקות (נקי, רק לימון ושמנ"ז) וסבלתי במשך שעות מכאבי בטן כאילו אכלתי את כל סניף מקדונלדס!! האם זה משהו שישתפר עם הזמן ככל שהגוף שלי יתרגל מחדש למזון?? כי אני מפחדת שכאבי הבטן המשתקים רק יחזירו אותי להקאות ואני כל כך חוששת לחזור לזה..
    תודה דנה על הכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החיים שאחרי ההפרעה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך ההחלמה מהפרעות אכילה

    דנה לוי ינקולוביץ
    15/08/2022

    היי יקרה,
    קודם כל, כל הכבוד לך על התהליך שאת עברת ועוברת במסע אל עבר ההחלמה. מילות המפתח הן -סבלנות והתמדה.
    תלונות של מערכת העיכול (כגון כאבי בטן חזקים ונפיחות) הן מהתסמינים הגופניים הנפוצים ביותר של הפרעות האכילה. כתוצאה מההקאות החוזרות עלולה להיווצר פגיעה בתנועתיות של מערכת העיכול ופעמים רבות ההשלכות הגופניות ממשיכות גם לאחר הפסקת ההקאות, הדבר דורש בירור רפואי.
    יתכן שהכאבים גם מועצמים לאור המרכיב החרדתי שסביב האכילה עצמה.
    בשלב זה יש להיצמד לתפריט כחלק מהחזרה לדפוסי אכילה מסודרת והפסקת ההקאות.
    בהצלחה רבה!
    דנה לוי ינקולוביץ
    דיאטנית קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו