שאילתא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאילתא
    שרה
    22/06/2008

    שלום רב,

    הנני בת 34 גובהי 1.76 ומשקלי 52, מבנה גופי מאז ומעולם הוא רזה ומשקלי נע בין 50 ל-55. התייעצתי עם רופא המשפחה האם הנני במצב של תת תזונה והאם עליי לקבל טיפול או הכוונה. לדבריו אינני בתת תזונה יחד עם זאת הוא יכול להפנות אותי לגורמים מוסמכים על מנת שאשפר את הרגלי האכילה ואעלה במשקל.
    האם התייעצות עם רופא המשפחה הינה מספקת במקרה דנן.

    תודה מראש על התייחסותכם,
    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאילתא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשרה

    זהר שגיא
    23/06/2008

    משקלך הנוכחי אכן נמוך מהנורמות המקובלות. מהפרטים שהבאת לא ברור מהן הסיבות למשקל הנמוך. האם את ממעטת באכילה? האם קיימות בעיות גופניות אחרות המשפיעות על המשקל? האם הרופא ערך בדיקות רפואיות מקיפות? האם את עסוקה בנושאים של אוכל ואכילה באופן מוגזם וטורדני? האם את מוטרדת ממראה גופך?
    רק ברור מקיף של השאלות הללו יוכל לקבוע האם מדובר בהפרעת אכילה. לדעתי כדאי לעבור את הברור אצל גורמים מקצועיים שיוכלו לזהות את הבעיה אם אכן קיימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו