מיואשת.... עזרה !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת.... עזרה !
    מעיין
    24/06/2008

    שלום אני בת 19 שוקלת 49 מטר 55. לפני כשנה עשיתי דיאטה ירדתי 32 קילו הייתי מאוד שמנה יחסית לגובה . במשך שנה אכלתי ארוחה אחת ביום ושתיתי הרבה נס קפה . היום אני רזה אפילו אומרים לי שרזה מדי וזה כבר לא יפה אבל יש בי פחד מלהשמין. אני אוכלת היום פרוסת לחם קל עם חומוס ונקניק ואולי בערב שוב פרוסה . אם אני אוכלת צהרים אוכל ממש מבושל למשך תפוחי אדמה בתנור עם חזה עוף אז אני חושבת שאכלתי הרבה שאסור לי יותר לאכול ושמהארוחה הזאת אני ישמין . הייתי רוצה לקבל ממך עזרה למה אני צריכה לאכול ביום ומתי הגוף באמת מתחיל להעלות במשקל והאם אני יכולה להעלות אם אני אוכל למשל ביום בבוקר את הפרוסת לחם בצהרים אורז עם חזה עוף ובערב שוב פרוסה. יש לציין שאני לא מנשנשת בין לבין שותה הרבה נס עם סוכרזית אחת . ומה שמעסיק אותי בעיקר זה איך לשמור על המשקל וכמה לאכול פחות כדי לא לעלות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת.... עזרה !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדקלה

    זהר שגיא
    26/06/2008

    את עסוקה מאוד במשקל ובפחדים הסובבים אותו, והתזונה שלך מאוד לא מאוזנת.
    אני מציעה לך לפנות דיאטנית על מנת לבנות לך תפריט אשר יתאים לצרכים התזונתיים שלך וירגיע אותך שאת לא אוכלת יותר מדי או פחות מדי.
    יחד עם זאת, כדאי מאוד שתטפלי בפחדים ובמחשבות המטרידות סביב החשש מהשמנה, ופסיכולוג הוא הכתובת המתאימה לכך.
    טיפול משולב- פסיוכלוגי ודיאטני- תוכלי לקבל במרפאות לטיפול בהפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו