הפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה
    אני
    08/07/2008

    ה"קייס" שלי עם ה"א התחיל לפני כמעט שנתיים. הרעבה שהובילה לירידה במשקל,חזרה לאכילה בכמויות למשך תקופה של 8 חודשים עם עלייה במשקל,שוב הרעבה ושוב ירידה גדולה במשקל ושוב חזרה לאכילה בכמויות גדולות,הפעם באופן הדרגתי,והתחלה של שימוש יום-יומי במשלשלים ובחצי שנה האחרונה גם הקאות[3-4 פעמים בשבוע] וצומות של כמה ימים,כדי לאזן את הכמויות הגדולות של האוכל בזמן הבולמוסים עד היום. היו-יו הזה משגע אותי,אך אני דואגת יותר לנזקים הגופניים מאשר למצבי הנפשי. יש לי נשירה נוראית ,אני סובלת מכאבי ראש גם בימים בהם אינני מקיאה\צמה או משתמשת במשלשלים,אני מתקשה להתרכז,המחזור אינו סדיר[איחור של שבוע-שובעיים כל חודש ולפעמים לא מגיע בכלל] ואני אימפולסיבית. רציתי לדעת האם יש אפשרויות טיפול בלא ידיעת ההורים,על אף שאני מתחת לגיל 18?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    10/07/2008

    הרצון שלך לפנות לטיפול הוא חשוב וכדאי מאוד לעשות אותו עכשיו לפני שהמצב הגופני יהפוך לקריטי.
    איני יודעת אם קיימת מדיניות אחידה של טיפול בבני נוער ללא ידיעת ההורים.
    כדאי שתצרי קשר עם מרכז לטיפול בהפרעות אכיל הבאזור מגורייך ותשאלי שם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו