אכילת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת לילה
    ריקי
    16/07/2008

    שלום רב, מזה שבועיים אני יוצאת ממיטתי, בסביבות 2-3 לפנות בוקר , בעקבות תחושה של אי שקט.אני נירגעת רק לאחר אכילת 3,4 פרוסות לחם עם כמיהה גדולה ל"קינוח" במתוק. יש לציין שאני נתונה בתקופה של מתח נפשי גדול בעקבות תהליך גירושין של בתי. כמו כן אני סובלת מבעיות שינה (אותרה תסמונת דום נשימה - יש לי CPAP אך בתקופה האחרונה אני לא משתמשת בו בשל אי השקט שלי). אני מטופלת בציפרלקס. עליתי בחודש האחרון 3 ק"ג. מה אפשר להציע לי ע"מ לצאת מהמעגל הנוראי הזה. תודה על התייחסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לריקי

    חיה דורון
    20/07/2008

    תקופות של מתח, מביאות כל אחד מאיתנו להגיב אחרת. האכילה הלילית נותנת לך מענה "הרגעתי" מיידי.הייתי ממליצה לצרף למענה התרופתי שניתן לך טיפול פסיכולוגי . שיחות יכולות לעזור לך למקד ולהבין את החרדות והדאגות ושאר תכנים שוודאי עולים, סביב הגירושין של בתך.אני מניחה שאת מהווה עבורה תמיכה, ..עליך לגבות את עצמך בתהליך הזה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו