הפרעת אכילה...?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה...?
    סתם אחת
    22/07/2008

    אני בת 13, גובה 1.54 משקל 36. אני מרגישה שמנה, שאני חייבת להרזות, שונאת להיות מלאה..... אני פשוט אוהבת את ההרגשה של הריקות בבטן.. בלי הרגשות אחר כך של אם אכלתי יותר מידי.. אני פשוט אוכלת ארוחה אחת ביום, או צהריים או ערב, ושום דבר אחר במשך כל היום... פשוט ככה, ואני אוהבת את זה! ההורים שלי לא יודעים על זה, ואני גם לא רוצה שהם ידעו... הם כבר דואגים כי הם יודעים שאני חושבת שאני שמנה..... בעצם, אף אחד לא יודע. החברות שלי כועסות עליי בכלל כשאני אומרת את זה, ואם אני אגיד להן את זה, הן ידברו עם ההורים שלי אולי.... גם הן סתם דואגות אבל אני יודעת שאני בשליטה מלאה... אני חושבת שגם אחת הסיבות שאני ממשיכה לאכול ככה ביום, בגלל שקיבלתי מחזור ראשון לפני חצי שנה, ולפני כמעט חודש קיבלתי את השני... אני ממש מפחדת את השני, ודווקא הייתי רוצה שהוא יפסיק.. לא משנה אם זה כי אני לא אוכלת..... אבל רוב העניין בגלל השמנות.. את חושבת שאני בדרך להפרעות אכילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה...?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    23/07/2008

    ניכר כי את עסוקה מאוד באוכל, אכילה ומשקל, וכי את כבר מתמצאת בהרבה נושאים המאפיינים הפרעות אכילה כגון: רצון להיות בשליטה, פחד מהמחזור החודשי וכו'.
    נדמה לי שאת יודעת לבד את התשובה לשאלה ששאלת.
    בכל מקרה- כדאי מאוד לנסות ולהגיע לטיפול לפני שמצבך יתדרדר למקום בו השליטה לא תהיה בידייך.
    שתפי את הוריך, ויפה שעה אחת קודם, ופני לקבל טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו