שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שלי
    12/08/2008

    שלום רב, אני מעשנת גראס כבר שנה כל יום. מאז שהתחלתי אני מקבלת בולמוסים רק כשאני מסטולה ואני מסוגלת לאכול 4 חפיסות שוקולד, או עוגיות, חטיפים, פיצה משפחתית שלמה! ודברים נוספים. אני פשוט המומה מכמות האוכל שאני יכולה לאכול כשאני תחת השפעה. מצד שני כשאני לא מסטולה אני לא אוכלת כלום כי אין לי תיאבון בכלל, ואני מרגישה הרבה קרקורי בטן במהלך היום. האם יש לי העיה קשה? האם אני חייבת טיפול? ואם כן, איזה טיפול? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    13/08/2008

    שלום שלי,
    נראה שאת מעלה 2 בעיות מרכזיות- השימוש בסמים והאכילה. חסרים לי פרטים לגבי שאר תחומי החיים שלך- האם את מתפקדת? עובדת? לומדת? נמצאת בקשרים חברתיים? לדעתי, יש להבין יותר לעומק מה המשמעות של עישון הגראס בתדירות יומיומית ואיזה צורך זה ממלא. לגבי האכילה, יתכן וצורת האכילה היא תגובה לעישון ולכן כרגע אני לא מתייחסת לכך כהפרעת אכילה. אני ממליצה שתיעזרי במישהו כדי להבין יותר טוב מה קורה בחייך, מדוע את צריכה את השימוש בסמים ואיך זה משפיע על האכילה שלך.
    אך כן חשוב לפנות בשלב זה לעזרה כדי להבין יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו