מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצותמישהי27/08/2008
אני אחרי אשפוז בתל השומר. במהלך האשפוז הרגשתי שהטיפול עם הפסיכולוגית לא מקדם אותי לשום מקום. ולא כי אני לא מאמינה בטיפול פסיכולוגי, פשוט עברתי טיפולים כל כך רבים ועם כל כל כך הרבה פסיכולוגים שהרגשתי שמיציתי את העניין ואת הדברים שיכולתי לקבל מטיפול כזה, כבר קיבלתי. הוצע לי לעבור לטיפול פרטני באומנות (שזה תחום שמעניין אותי מאוד). דובר על להתחיל בספטמבר וישר הסכמתי כי חשבתי שזה ממש מתאים לי. לקראת סוף האישפוז השתנה משהו. הרגשתי יותר חיבור למטפלת ושהיא כן מצליחה לעזור לי. כרגע זאת הבחירה שלי באיזה טיפול להמשיך. אני מרגישה שהפסיכולוגית עוזרת לי אבל אני לא בטוחה שאני יכולה להתקדם איתה עוד קדימה. מצד שני טיפול באומנות זה משהו שיהיה חדש לי ואני לא יודעת עד כמה זה באמת יתאים לי. אני לא מאמינה שתהיה לי אפשרות, במידה ולא יתאים לי הטיפול שאני אבחר, לחזור לטיפול הקודם ואני ממש מתלבטת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה למישהי
חיה דורון29/08/2008לא הבנתי מדבריך אם המטפלת שלוותה אותך באשפוז היא זו המלווה אותך גם לאחריו.
הסוגיה שאת מעלה מוכרת ומורכבת. אין ספק שכדי להפיק מטיפול עליך להיות במקום בו את מרגישה בטוחה ומסוגלת להתקדם. עם זאת יש לקחת בחשבון שכמטופלים , לא תמיד אנחנו בשלים למצות את הטפול בו או נמצאים ולצורך זה, ולא חשוב סוג הטיפול, יש לפתוח את הנושא עם המטפלת עצמה, ולהעלות את התלבטויותייך. בדקי ביחד אתה את העיתוי בו הרגשת שאת לא נעזרת יותר והעיתוי עכשיו, בו את מרגישה שכן קיימת אפשרות ליצירת קשר מיטיבעבורך. כל מפגש טיפולי ,זה או כל אחד אחר שתבחרי בו, מחייב מידה של פתיחות. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

