שלשול וחוסר תאבון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול וחוסר תאבון
    צביה
    29/08/2008

    שלום שמי צביה אני בת 29.9 9 חוד לאחר לידה אנמית 7.3 התחלתי לפני 3 ימים טיפול בקלונס ויטמינים וברזל פריפול בערב אני לוקחת פקסט חצי היום בבוקר היתה לי יציאה רכה אחת ושניה לאחר כ שעה שלשול האם זה מסוכן יש לציין כי בעלי היה שבוע שעבר עם שלשולים והקאות האם יתכן כי נדבקתי אני שואלת כי נכנסתי קצת ללחץ ואין לי למי לפנות אנא בבקשה עזרתכם - כי אני מפחדת לאכול משקלי הוא 46.2 וגובהי 1.8 ובנוסף לכל אני מצוננת שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול וחוסר תאבון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לצביה

    חיה דורון
    29/08/2008

    אנא פני אל רופא המשפחה שלך. ערך של 7.3 המוגלובין הוא נמוך ביותר ומחייב בדיקות ומעקב רפואי דחוף. חסרים פרטים רבים בפניתך. בין היתר, עקב מה קבלת, ומי עוקב אחר קבלת את התרופות עליהם כתבת. "קלונס"- האם התכוונת לקלונקס , ופקסט . האם הבעיה שאת מציגה בדבר הפחד לאכול, היא בעיה חדשה .
    כאמור את חייבת להיות בקשר רפואי, ולקבל עזרה בהבטים הגופניים והנפשיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו