יש תקווה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש תקווה?
    ע.
    01/09/2008

    אני בולמית כבר שנה וחצי אין לי כוחות בגוף לעבוד אני לא יודעת למה. אני רוצה להיות בחורה רגילה (אני בת 19).. החיים שלי ככה: אוכלת כל היום ומקיאה, עכשיואני אוכלת מסודר אבל גם מקיאה. אני רוצה לטפל בעצמי, לא רוצה להשמין בגלל זה אני עושה את זה לעצמי, אולי אשפוז יום יעזור לי ? כי אשפוז רגיל מפחיד אותי... אני כל היום בדיכאון בלי מצב רוח. אני מאוד רוצה לעזור לעצמי - אני מתפוצצת כבר ממחשבות. מ-ת-פ-ו-צ-צ-ת .. יש תקווה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש תקווה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש בהחלט תקווה

    תפילת שחרית
    01/09/2008

    שלום לך חסוייה, אני סובלת מבולמיה כבר 13 שנים ואני נשואה ואמא ל- 3 ילדים קטנים, כך שמצבי איננו מזהיר... אבל, לפני כ- חודשיים החלטתי לקחת אחריות על מעשיי ועל עצמי ופניתי לטיפול. כיום אני אוכלת טוב, אינני מקיאה כלל, כבר 3 שבועות רצוף אני נקייה מהקאות!!! כאשר בעבר הייתי מקיאה לפחות פעמיים 3 ביום. ואני מתמודדת אבל גם מרגישה איך כשמרחיקים את ההפרעה היא גם מתרחקת ממך. כל יום שעובר הופך אותי לחזקה יותר, ולמאמינה ואוהבת את עצמי יותר. אני מרגישה היום ראוייה לאהבה, וזה לדעתי יסוד בהחלמה מההפרעה. יש לי מספר עצות עבורך: 1. קבלי החלטה! רק מי שיש לו רצון יכול לטפל בעצמו. 2. המנעי לחלוטין מ: קמח לבן, סוכר לבן, חומרי טעם, א. מרק וכל מוצר מעובד אחר. תזונה נקייה כזו הצילה אותי! ואפשרה לי לאכול גם בריא וגם לא להקיא! זה עובד!!!! זו עצה שנתנה ע"י אשה שסבלה מבולמיה 30 שנה, ושמחלימה כבר מס. שנים רב. תאכלי כך ותארי שלא רק שלא תשמיני אלא אפילו תוכלי לאזן את משקלך, שיהיה נכון לך. תאכלי קצת כל פעם. אל תעמיסי על בטנך. שלא תגיעי למצב שבו יש לך "שיחה" של הבטן עם הראש. כל מזון שגורם לך למחשבות המופרעות - הימנעי ממנו. 3. פני לטיפול פסיכולוגי. עדיף כזה המשלב פסיכודינמיקה וגם טיפול התנהגותי. לעבוד על כל המישורים. 4. כיתבי יומן, ובו תשפכי את ליבך ואת מחשבותייך. את ראוייה ליותר מלהקיא את עצמך לאסלה. תוציאי את עצמך על הדף. אני פקפקתי בזה אבל מנסיון, זה עוזר בהחלט! 5. דברי עם בורא עולם! כן, כן, גם אם את לא "דתייה", או לא מקיימת אף מצווה. ה' אוהב את כל ברואיו וגם אותך. הוא ייתן לך כוח! בכי אליו והתחנני על נפשך, ובע"ה תקבלי את הכוחות להמשיך. אני לא האמנתי שאפשר לצאת מזה, אבל עובדה! אני בדרך החוצה ולא מוכנה לוותר, על אף שזה קשה, וההתמודדות יומיומית - אני רואה את הטובה שצמחה לי מזה וזה מחזק ונותן כוח להמשיך. אני כ"כ מצטערת על השנים שבזבזתי, כי כיום אני חווה חיים פנויים מאובססיה של מה, מתי איך וכמה לאכול ולהקיא. אני משוחררת מזה וזה נבדר. גם את יכולה, וגם לך מגיע חיים! את ראוייה לכך בהחלט!!! אשמח לשוחח איתך. תוכלי לשלוח לי מייל עם מס. הטלפון שלך ואני אצור איתך קשר מקווה שעזתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    02/09/2008

    יש תקווה.
    אני חושבת שטיפול משולב פסיכולוגי-דיאטני-רפואי יכול לעזור מאוד, למרות שהוא דורש לוותר על צורת ההתמודדות של ההקאות, שמרגישה לך כרגע מוכרת ובטוחה.
    פני לטיפול במרפאה המתמחה בהפרעות אכילה, ושם תוכלי גם להתייעץ מהי המסגרת הטיפולית שתתן את המענה הטוב ביותר לצרכייך.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו