מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש תקווה?ע.01/09/2008
אני בולמית כבר שנה וחצי אין לי כוחות בגוף לעבוד אני לא יודעת למה. אני רוצה להיות בחורה רגילה (אני בת 19).. החיים שלי ככה: אוכלת כל היום ומקיאה, עכשיואני אוכלת מסודר אבל גם מקיאה. אני רוצה לטפל בעצמי, לא רוצה להשמין בגלל זה אני עושה את זה לעצמי, אולי אשפוז יום יעזור לי ? כי אשפוז רגיל מפחיד אותי... אני כל היום בדיכאון בלי מצב רוח. אני מאוד רוצה לעזור לעצמי - אני מתפוצצת כבר ממחשבות. מ-ת-פ-ו-צ-צ-ת .. יש תקווה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש בהחלט תקווה
תפילת שחרית01/09/2008שלום לך חסוייה, אני סובלת מבולמיה כבר 13 שנים ואני נשואה ואמא ל- 3 ילדים קטנים, כך שמצבי איננו מזהיר... אבל, לפני כ- חודשיים החלטתי לקחת אחריות על מעשיי ועל עצמי ופניתי לטיפול. כיום אני אוכלת טוב, אינני מקיאה כלל, כבר 3 שבועות רצוף אני נקייה מהקאות!!! כאשר בעבר הייתי מקיאה לפחות פעמיים 3 ביום. ואני מתמודדת אבל גם מרגישה איך כשמרחיקים את ההפרעה היא גם מתרחקת ממך. כל יום שעובר הופך אותי לחזקה יותר, ולמאמינה ואוהבת את עצמי יותר. אני מרגישה היום ראוייה לאהבה, וזה לדעתי יסוד בהחלמה מההפרעה. יש לי מספר עצות עבורך: 1. קבלי החלטה! רק מי שיש לו רצון יכול לטפל בעצמו. 2. המנעי לחלוטין מ: קמח לבן, סוכר לבן, חומרי טעם, א. מרק וכל מוצר מעובד אחר. תזונה נקייה כזו הצילה אותי! ואפשרה לי לאכול גם בריא וגם לא להקיא! זה עובד!!!! זו עצה שנתנה ע"י אשה שסבלה מבולמיה 30 שנה, ושמחלימה כבר מס. שנים רב. תאכלי כך ותארי שלא רק שלא תשמיני אלא אפילו תוכלי לאזן את משקלך, שיהיה נכון לך. תאכלי קצת כל פעם. אל תעמיסי על בטנך. שלא תגיעי למצב שבו יש לך "שיחה" של הבטן עם הראש. כל מזון שגורם לך למחשבות המופרעות - הימנעי ממנו. 3. פני לטיפול פסיכולוגי. עדיף כזה המשלב פסיכודינמיקה וגם טיפול התנהגותי. לעבוד על כל המישורים. 4. כיתבי יומן, ובו תשפכי את ליבך ואת מחשבותייך. את ראוייה ליותר מלהקיא את עצמך לאסלה. תוציאי את עצמך על הדף. אני פקפקתי בזה אבל מנסיון, זה עוזר בהחלט! 5. דברי עם בורא עולם! כן, כן, גם אם את לא "דתייה", או לא מקיימת אף מצווה. ה' אוהב את כל ברואיו וגם אותך. הוא ייתן לך כוח! בכי אליו והתחנני על נפשך, ובע"ה תקבלי את הכוחות להמשיך. אני לא האמנתי שאפשר לצאת מזה, אבל עובדה! אני בדרך החוצה ולא מוכנה לוותר, על אף שזה קשה, וההתמודדות יומיומית - אני רואה את הטובה שצמחה לי מזה וזה מחזק ונותן כוח להמשיך. אני כ"כ מצטערת על השנים שבזבזתי, כי כיום אני חווה חיים פנויים מאובססיה של מה, מתי איך וכמה לאכול ולהקיא. אני משוחררת מזה וזה נבדר. גם את יכולה, וגם לך מגיע חיים! את ראוייה לכך בהחלט!!! אשמח לשוחח איתך. תוכלי לשלוח לי מייל עם מס. הטלפון שלך ואני אצור איתך קשר מקווה שעזתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
זהר שגיא02/09/2008יש תקווה.
אני חושבת שטיפול משולב פסיכולוגי-דיאטני-רפואי יכול לעזור מאוד, למרות שהוא דורש לוותר על צורת ההתמודדות של ההקאות, שמרגישה לך כרגע מוכרת ובטוחה.
פני לטיפול במרפאה המתמחה בהפרעות אכילה, ושם תוכלי גם להתייעץ מהי המסגרת הטיפולית שתתן את המענה הטוב ביותר לצרכייך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

