טופמקס.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טופמקס.
    תות
    04/09/2008

    שלום. אני בת 18 לפני גיוס. אני מטופלת כבר במשך תקופה ארוכה בהפרעת אכילה-בולימיה. במהלך כל תקופת הטיפול לקחתי את התרופות הבאות: התחלתי עם ציפרלקס שהתברר כלא יעיל במניעת הדחפים, אחריו ווירפקס במינונים גדולים למדי (כ-300 מ"ל ביום) שגם התברר כלא יעיל בעצרת דחפי הזלילה וגם הביא להתפרצות של מיגרנות נוראיות שמלוות בבחילות והקאות עם הפסקת לקיחתו. כעת הפסיכיאטר מעוניין לנסות להתחיל להעניק לי את התרופה "טופמקס". שמעתי על תרופה זו כמה דברים מאוד לא סימפטיים ,בינייהם שהיא בכלל משמשמת כתרופה נגד אפילפסיה ומדכאת תיאבון ובנוסף לכך שאחת מתופעות הלוואי שלה כוללות איבוד זיכרון,בחילות קשות ופגיעה ברשתית העין. שאלתי העיקרית היא, מהי דעתך על "טופמקס"? מהם אחוזי ההצלחה הקודמים עם התרופה במקרים של בולימיה? אילו תופעות לוואי זה הותיר על חולות אלו לטווח הארוך? התשובה חשובה וקריטית לי מאוד. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טופמקס.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טופמקס

    זהר שגיא
    04/09/2008

    אני מצטערת אך אין לי מספיק ידע בכדי לענות על שאלתך.
    התייעצי עם פסיכיאטר המתמחה בהפרעות אכילה.

    האם את מטופלת גם בטיפול פסיכולוגי ודיאטני? קיימות שיטות התנהגותיות אשר עשויות להועיל בויסות הדחף לזלול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו