התפרצויות זעם וקללות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפרצויות זעם וקללות
    ע.
    07/09/2008

    אני סובלת מבולימיה כמו שכתבתי לך בעבר, היא די פחתה לאחרונה ואני בכל זאת ניגשת לטפל בזה בקרוב. בנוסף יש לי לפעמים התקפת זעם כלומר אני יכולה לענות בחוצפה ולקלל אם מישהוא מנסה ל"התעסק איתי" בדרך כלל אני נחמדה עד שמעצבנים אותי(למשל מישהיא היום חייבה אותי על איזה סכום שלא הייתי צריכה לשלם ויצאתי עליה קראתי לה סתומה ליד אנשים וצעקתי). האם זה קשור לבולימיה? בנוסף אני סובלת מחוסר ברזל וגדלתי עם אלימות מילולית בבית אז זה קשור לקריזות? ואל תפני אותי בבקשה לפורום הפרעות אכילה כי אין לה תשובות על דברים מהסוג. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפרצויות זעם וקללות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן

    חיה דורון
    08/09/2008

    גם פניה זו נעשתה לפורום להפרעות אכילה, כך שאיני יודעת לאיזה פורום ביקשת לא להיות מופנית.
    בכל מקרה, טוב שגם אם הסימפטומים פחתו, את מתכננת לפנות לטיפול.יש בזה מן התבונה. ההתנהגויות שאת מתארת, מצביעות על קושי רגשי שיכול להיות קשור הן להסטוריה ההתפתחותית- משפחתית שלך והן להתמודדות שלך עם הפרעת האכילה המעלה רגשות , הגורמים להתנהגויות שונות. אם אכן תפני לקבלת טיפול שיכלול בין היתר מפגשי שיחות, תוכלי להעלות תכנים אלו ולהבין את משמעותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה קשור לבולימיה

    חסוי
    11/09/2008

    כשאני הייתי בתוך זה היו לי הרבה התפרצויות טפלי בזה לפני שהמצב יחמיר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו