מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת 27משתדלת08/09/2008
שלום אני מודעת שיש לי בעייה ויש צורך בטיפול הסובבים אותי במיוחד ההורים מודעים לבולמיה זה קיים מאז שהייתי בת 16 מישהי מבית הספר לימדה אותי את הסוד " ומאז כאילו שמצאתי פיתרון ניסיתי להפסיק אך זה תמיד שם אני אוכלת בשביל עצמי אך יש לפעמים שאני אוכלת הרבה וסתם כדי להנות"כביכול ואחר להוציא הכל אבל לא תמיד מקיאה אני מאוד רוצה להפסיק מאוד קשה לי עם המחשבה ללכת לטיפול למרות שהמשפחה איתה אני גלוייה אני מדברת ומנסה לפתור את זה פסיכולוגית עם עצמי תני לי איזה שהוא כיוון כדי להפסיק את זה מבלי לפנות לטיפול למרות שזה הכרחי כי אני רוצה לשלוט על עצמי ולהתגבר על זה בכוחות עצמי כי נמאס זה הורס לי תכנונים ומשבש לי את מהלך היום יום אני רוצה משפחה ויש לי עתיד כי אני נחושה בדעתי תני לי עצה משמעותית שתוכל לכוון אותי בדרך הנכונה רוצה להצליח בלצאת מזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשתדלת
חיה דורון13/09/200811 שנים את נאבקת לבד.
למרות שאת נחושה ויכולה לראות את השפעת ההפרעה עליך- בשיבוש חיי היומיום שלך, בדאגה לתכניותיך העתידיות, ודאגת משפחתך, אינך יכולה לעבור את התהליך לבד. איני יודעת מה עומד בבסיס המחשבה שלך על קבלת עזרה. גם בתוך קבלת טפול הולם ,עדיין, את זו שעושה את התהליך . את מאבדת זמן יקר מאוד. אני מציעה לך לשבת עם משפחתך, אולי תצרפי חברה טובה שלך שתוכל לתמוך בך, וקבלי החלטה שאת ניגשת לקבל טיפול, במרפאה להפרעות אכילה שם תקבלי טיפול כולל הנוגע בהבטים הגופניים והנפשיים . בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

