בולמיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמיה
    bat hen
    09/09/2008

    שלום, אחותי בת 24 בולמית כבר כ-4 שנים, ניסינו לדבר ולעזור אך שום דבר לא עוזר היא לא מוכנה ללכת לטיפול או ייעוץ בנושא, המצב לא טוב לדעתי, היא אוכלת בכמויות אדירות, ומקיאה בשירותים ובמקלחת של הבית שבה היא מתחלקת איתי גם האם ישנו חשש מחיידקים מכך?כי זה ממש מגעיל לדעתי וקשה לי כבר לחיות ככה וכולם מפחדים ממנה..אני היחידה בביתשמעירה לה ומעמידה אותה במקומה אבל אני לא עושה זאת בדרך הטובה אלא אני עושה זאת בכעס כי אני כבר לא יכולה לחיות ככה כול לילה היא בולסת...ולאורך היום גם ואיך אפשר לעזור לה למרות שאני מאוד אנטי כלפיה ואני יודעת שזה בעייתי אבל היא כועסת אם מעירים לה ומגיבה בצורה מאוד תוקפנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלה

    חיה דורון
    13/09/2008

    את מתארת סיטואציה קשה ומוכרת של התחפרות בבעיה וקושי למצוא דרך להגיע אל אדם השרוי בבעיה אך אינו מוכן לטפל בה. איני יודעת בת כמה את , אך הטיפול בבעיה צריך להיות בחזקת הוריך גם, זו התמודדות מאוד קשה ומתסכלת. הייתי מציעה לכם לגשת לאיש מקצוע , בכדי לקבל יעוץ והכוונה למצוא את הדרך הטובה להגיע אל אחותך. קשה ,דרך פורום, מבלי להכיר את אחותך, גם אם דרך נקודת מבטכם, ואת הדינמיקה המשפחתית והכוחות המצויים בה, לתת ייעוץ.
    נסיון לעזור לבן משפחה דורש הכוון ליווי ותמיכה.
    לגבי שאלת החיידקים- אם נשמרת רמת נקיון והיגיינה , אין הבדל בין הקאה של בולמית להקאה אחרת. פנו לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו