בולמית לשעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמית לשעבר
    מירב
    18/09/2008

    אני בולמית לשעבר(כבר 12 שנה לא) שנה לפני שניגמלתי מהבולמיה , גרתי בארצות הברית,הבנתי בגדול שאני "בברוך".. במשך השנה הזאת חקרתי המון על בולמיה ואנורקסיה, עשיתי המון דמיון מודרך והמשכתי להקיא. עד שיום אחד פשוט הפסקתי להקיא לגמרי ! אבל ,נישארתי עם הסיפטומים הנפשיים . חזרתי לארץ וטיפלתי בעצמי בשיטות אלטרנטיביות שונות :דיקור סיני ותזונה וN.L.P ודימיון מודרך . למדתי בעצמי הילינג וN.L.P ודימיון מודרך. בחודש האחרון ,הגעתי להחלטה שאני אטפל בנערות, נשים בולמיות .ואחרי 12 שנה התחלתי שוב לחקור את הנושא וזה "זורק אותי" לתקופה הזאת שוב : עצב, כעס, אין לי התקפות בולמיה וגם לא היזדהות מנטאלית עם המצב! רק כאילו פתחתי תיבת רגש בתוכי שבכל מאודי אני רוצה להאמין שפתחתי אותה בכדי להבין שאין לי היזדהות איתה יותר. למען המחקר ולמעני אשמח לדעת מה הם ההשלכות ?והאים יש "אפטר אפקט" פיזי ונפשי בבולמיה? ומה הוא? והאם ישנם מאמרים עכשויים בנושא שאת יכולה להפנות אותי אליהם? תודה וברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמית לשעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    19/09/2008

    מקריאת התאור שלך עלתה בי המחשבה שאולי העיסוק החוזר בנושא הבולימיה פתח שוב קונפליקטים רגשיים שהיו קשורים אליה בעבר, ואולי דורשים עיבוד נוסף. ואולי זה גם מה שאת מכנה "אפטר אפקט".
    פעמים רבות, המפגש עם בעיות וקשיים של אחרים מהדהד גם בתוכנו את המקומות הכואבים והלא פתורים שלנו.
    לדעתי שווה לך לפנות לטיפול כדי לברר מה בדיוק התעורר ובאילו כלים את יכולה להשתמש על מנת להתמודד עמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו