בקשת עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשת עזרה
    עדי
    21/09/2008

    שלום לכולם אני בת 27 מטר1.78 ובשנה האחרונה עליתי כ 5-7 קילו כרגע אני 69 ואני מוצאת את עצמי כל היום מתעסקת במה אכלתי כמה קלוריות קוראת מאמרים הקשורים לתזונה באובססיביות נשקלת כל יום שותם המון מים לא אוכלת אחרי 7 בערב מחשבת קלוריות אוכלת רק סלט ירוק בעבודה ושותה המון מים וכל היום נוגעת בעצמי וחושבת מה לעשות ואיך שמנתי ואיך אני יורדת במשקל אני אוכלת בריא ואני לא מרגישה שאני יורדת במשקל ואף מתעמלת במכון הכושר כרגע הפסקתי קצת לא אוכלת מתוקים מטוגנים וכו אני כבר לא יודעת מה לעשות יותר אני יודעת איך יגיבו פה אבל אפילו חושבת להקיא ולהתחיל עם משלשלים אנא עיזרו לי האם זה נקרא שיש לי בעיה או הפרעה כלשהי בבקשה אני יודעת מראש מה יהיו התגובות פה באתר אבל אני כבר מיואשת ורוצה לרדת לפחות 7 ק"ג אנא עיזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיי לאנורקסיה!!!!!!!!

    חסוי
    22/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    חיה דורון
    23/09/2008

    את יודעת שאת שרויה בבעיה שיש צורך להתיחס אליה. כאשר מתעוררת בעיה עם אכילה ,יש להבין את מניעיה. כדי לעשות זאת עליך לפנות טיפול שיכלול את המענה הגופני- תזונתי אותו תוכלי לקבל אצל דיאטנית שתעזור לך לארגן את האכילה, ומענה נפשי אותו תוכלי לקבל אצל פסיכולוג או עו"ס המתמחים בתחום , שם תוכלי להבהיר לעצמך ממה נובע העיסוק הרב בגוף ובאכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו