בבעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבעיה
    מיואשת
    21/09/2008

    רע לי כבר הרבה זמן אבל עכשיו הגעתי לשפל מדרגה , אני נגעלת מעצמי וממה שהפכתי להיות מי היה מאמין שבגיל 30 אני אתחיל להקיא... אני כבר לא יודעת מי אני ומה קרה לי אני לא מצליחה לשלוט בדחפים האילו , כל יום אני קמה עם החלטה חדשה שהיום יהיה שונה אבל מסיימת אותו באותה דרך מבחילה- מקיאה מעל האסלה אני מרגישה לכודה , שאין לי סיכוי להחלים אני צריכה עזרה ואני יודעת את זה אבל תמיד חשבתי שאני אוכל לעזור לעצמי שאני אדם חזק - אבל אני מניחה שטעיתי אני גם שותה הרבה אלכוהול מה שרק מחריף את המצב . אני בדיכאון ואני מיואשת . אם אתם יכולים להמליץ לי על מקום שיכול לעזור לי בתל אביב שלא עולה יותר מידיי... אני אשמח לקצת מילים מעודדות שלכם מיואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיואשת

    חיה דורון
    23/09/2008

    אנא פני אל רופא המשפחה שלך ובקשי ממנו להפנות אותך אל מרפאה להפרעות אכילה.
    את זקוקה לטיפול משולב ,מקצועי ומחזיק. אינך צריכה ליסר את עצמך. ישנם מצבים בהם אין בידנו הכוחות לעשות את השינוי המתבקש לבד. הכח הוא לפנות ולקבל עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו