עוד לא בולימיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד לא בולימיה
    לושית
    27/09/2008

    אני בחורה בת 29, אחרי דיאטה של חצי שנה שהורדתי 28 קילו. עכשיו אני בשלב הזה שאני תקועה במשקל כבר כמעט חודש, עדיין שומרת על דיאטה ולא מצליחה לרדת. האם עצם זה שאני מקיאה אחרי ארוחה, לא כל ארוחה, אבל יוצא לי בערך 4-5 פעמים בשבוע, האם עצם ההקאה עצמה הופכת אותי לבולמית? והאם עצם זה שאני מקיאה זה עוזר לי בכלל לרדת במשקל ? האם בכלל יורדים מזה שמקיאים ישר אחרי האוכל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד לא בולימיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד לא בולימיה

    חיה דורון
    28/09/2008

    28 קילו בחצי הינה ירידה מהירה מאוד. איני יודעת מהן כוונותייך לגבי ירידה נוספת במשקל, אך עליך לשים לב לקצב. מהירות של ירידה אינה ערובה ליכולת לשמר את המשקל אותו את רוצה.
    בכל מקרה, להגדרה מדויקת של בולימיה יש מספר מרכיבים, אך איני רואה חשיבות כרגע להגדרה. להקיא כל ערב זאת בעיה קשה ובודאי שאינה פתרון לירידה במשקל. אני מקווה שאת עושה את התהליך, כשאת מלווה באיש מקצוע , אם לא, אנא גשי לרופא או לדיאטנית המתמחים בנושא. עצירת ההקאות לאחר תקופה קצרה הינה קלה יותר מאשר לאחר תקופה ארוכה.בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו