הפרעות אכילה- רוצה עזרה!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה- רוצה עזרה!!!!!
    נועה
    05/10/2008

    כבר תקופה רבה מאוד החיים שלי סובבים סביב האוכל, המשקל שלי תקין..שוקלת 55 והגובה 1.63 , רק שבחודשים האחרונים זה כבר נהייה מוגזם והגעתי למצב שאני אוכלת רק מעדנים 0% וירקות ולא מסוגלת בכלל לאכול פחמימות, אפילו לא טיפה! ומזון אחר אני לועסת טיפה בפה וישר זורקת אותו..ואני כל הזמן נשקלת ואם אני חושבת בטעות שאכלתי משהו טיפה משמין אז ישר אני אחפה על זה ולא יאכל אח"כ ויפחית משמעותית את הארוחות לאחר מכן! וגם אם אני אהייה רעבה, אני לא ארשה לעצמי לאכול! אני גם מפחיתה משמעותית בכמויות של האוכל ועושה המון פעילות גופנית! לפי חישוב שלכל קלוריה שנכנסת לפה ואני יודעת בכל רגע כמה קלוריות אכלתי! ראיתי באתרים סממנים של הפרעות אכילה וזה בדיוק הדברים שאני חיה אותם! אני לא אנורקסית ולא בולימית, אבל הגעתי למצב שאני כבר לא מסוגלת להתמודד עם האוכל..מלא פעמים עצבנית ועם כאבי ראש ובטן. וממש ממש מתוסכלת ומרגישה שאני משתגעת ולא מסוגלת להתמודד עם זה. במשפחה הקרובה כבר הרבה זמן מעירים לי, אבל עד עכשיו כל הזמן הכחשתי ולא הסכמתי להקשיב ועכשיו אני כבר הסכמתי ואפילו ביקשתי לקבל עזרה, אני לא מסוגלת יותר! מחר יתנו לי הפניה למרפאה להפרעות אכילה! אני פוחדת שלא יעזרו לי כי אני עדיין לא בולימית או אנורקסית,השאלה אם עדיין מקבלים טיפול, כאשר יש את כל הסממנים, בלי קשר לאנורקסיה?! אני לא מסוגלת לחכות חודשים לטיפול, אני חייבת עזרה, כי בכל יום זה רק מחמיר! נותנים עזרה לאנשים במצב כמו שלי גם אם אני לא אנורקסית???????????!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נועה

    חיה דורון
    08/10/2008

    החשש להתחיל לטפל בבעיה מובן, את אינך יודעת לקראת מה את הולכת ומה יצופה ממך. במרפאה להפרעות אכילה תעברי שיחת מיון ראשונה "אינטייק", ועל פי שיחה זו יוחלט על הטיפול המתאים למצבך. במרפאה מסוג זה, עובד לרוב צוות רב מקצועי הכולל טיפול של שיחות, - במטרה לבדוק את המרכיבים הנפשיים של המצב בו את נמצאת, מפגשים עם דיאטנית שמטרתם לעזור לך עם האכילה והרגלי האכילה, ומעקב פסיכיאטרי במידת הצורך. כרגע אין שום חשיבות להגדרה המדויקת של מצבך. הסימפטומים שאת מתארת אכן מעלים חשד של הפרעת אכילה, ויש צורך לקבל מענה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה ניראה כמו סוג של OCD

    K
    23/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי SSRI תיהיה התשובה בשבילך

    K
    23/10/2008

    ותגרום לך להפסיק להתעסק בזה כל היום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש תקווה - אפשר לצאת מהפרעות אכילה,

    אני הייתי שם
    25/10/2008

    כלם מתחילים בבקשה קטנה כטנה הקשורה לאכילה. אם זה רצון לרדת במשקל, אם זה בקשה פשוטה לשנות הכיף מסויים בגוף. אך משהו השתבש בדרך ובקשה פשוטה זו הפכה להפרעת אכילה , אם אנו ממשיכים הלאה, זה מסתבך, ומסתבך..... לקח לי זמן... היום אני אחרי הסיוט הזה היום אני עוזרת לבנות ולבנים לצאת מהסיוט, מי שלא עבר את הסיוט בעצמו אני מניחה שיתקשה להבין..... תאמינו לי אפשר לצאת מזה. אשמח לדבר עם כל אחת ואחד מכם, לתת תקווה. זה אפשרי, עם סיוע קבוע ותמיכה קבועה. ויש שעברים זאת גם ללא תמיכה קבועה אנא מיכן ומיכם לא להתיאש ... מי שרוצה להתקשר - 054-7998799

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו