שנה טובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שנה טובה
    קורין
    06/10/2008

    שלום, רציתי לשאול - אני בחורה בת 26, ומאז גיל 15 בערך חיה עם הפרעת אכילה. מעולם לא הייתי בטיפול, נפשי, רפואי או דיאטני. היו תקופות קשות יותר, וקשות פחות, אך כל פעם יצאתי מזה במאמצים אישיים. בתקופות הקשות גם הפסיק לי המחזור, היו הפסקות קצרות של חודשיים שלושה, אך היו גם של חודשים רבים אפילו שמתקרבים כמעט לשנה... בשנה האחרונה, ההפרעה התחזקה אצלי, ושוב מצאתי את עצמי במצבים לא כל כך טובים בהקשר הזה, גם המחזור נעלם באופן לא מאוד מפתיע. אבל לשמחתי בחודשים האחרונים הצלחתי להתגבר על ההפרעה וגם המחזור שב לתיקונו, אז רציתי לשאול, בהנחה שלא אחזור לכך שוב, האם צפויות לי בעיות של פריון בעתיד בגלל התקופות של העבר? תודה, גמר חתימה טובה, קורין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנה טובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורין

    חיה דורון
    08/10/2008

    כדי לענות על שאלה זו נדרשות בדיקות רפואיות ותשובת ע"י גורם רפואי מוסמך. פני אל רופא המשפחה או אל גניקולוג המומחה בפריון . אני מניחה שלאחר בדיקות תוכלי לקבל תשובות על שאלתך. אולי עליך לשקול, אם לא כדאי שתלווי את בדיקתך זו בפניה לטיפול בכדי לתהות על השאלה מדוע את עסוקה שנים כה רבות בהפרעת האכילה, גם אם את מצליחה לצאת ממנה במאמצים אישיים בכל פעם מחדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו