הצילו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו
    מישהי
    15/10/2008

    אני לא יודעת כבר מה לעשות. אני בת 23 ובולימית מגיל 16. כל ההצילו שבעולם לא עזר לי. טופלתי ברמבם שנה וכלום. מקיאה כל יום, כל יום, כל יום. אני יודעת בדיוק מה אני צריכה לעשות כדי להחלים, מכירה את כל ה:שטיקים" והדיטות לעבודה עצמית. אני יודעת הכל.אני לא יוצאת מזה. אני סטודנטית אז אשפוז לא בא בחשבון. אני כל כך לבד. אין לי חברות - הרחקתי את כולן. יש לי חבר כבר 5 שנים והוא לא עוזר לי בכלל. ההורים יודעים אבל די מתעלמים כי אין כבר מה לעשות איתי. אני חכמה, יפה, מוכשרת בהמון תחומים, ונחמדה ומקרינה ביטחון עצמ. אני ריקה מבפנים. זומבי. אין לי אף אחד, אין לי את עצמי. מי אני בכלל? אני יודעת, אבל בעצם לא...הכל מבולבל לי, תסכול ממושך. אני רוצה להתחיל לקחת תרופות שוב (טופלתי בפרוזאק) אבל זה לוקח זמן...אין לי זמן! אני כל כך נואשת אני חייבת עזרה. אולי קבוצת תמיכה בחיפה, אבל אין כאלה למיטב ידעתי. וגם אם כן, הכל כל כך שחור...עוד שנתיים אסיים את התואר ואז אוכל ליסוע לחול והכל יעבור. אשליה? אולי. סביר להניח עד אז אני מקיאה את נשמתי, דו משמעית. אין לי תקנה. הגמורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    16/10/2008

    מקריאה של פנייתך ברור לי כי את מבינה שאת זקוקה לטיפול.
    לפעמים לא מספיק "לדעת מה לעשות", ועצם הקשר הטיפולי, השיתוף והתמיכה מקלים על ההתמודדות.
    גם אם חווית את הטיפול הקודם שלך כלא מוצלח- שנה היא פרק זמן לא ארוך, במיוחד יחסית למחלה שנמשכת כבר 7 שנים, ואת צריכה לתת צ'אנס לטיפול נוסף. נכון, אין טריקים, יש רק מאמצים כבירים שעליך להשקיע ובעזרת המסגרת התומכת והמטפלת הנכונה, הנסיון הבא יכול להראות אחרת.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו