הפרעות אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה
    שני
    20/10/2008

    שלום! ילדתי פגית בשבוע 26 650גר' כיום הילדה בת שנתיים ו3 חודשים משקל מאוד נמוך 7500ק"ג לבת שלי יש רפלוקס בגלל הצינורות הנשמה שהיה כמו שהרופאים אומרים היא לא יודעת ללעוס את האוכל כל חתיכה קטנה שיש בפה שלה היא ישר מקיעה את כל האוכל שאכלה. ביתפתחות הילד אמרו לי כל יום לנשות לתת לה משהו באמבה, שוקולד או ביסקויטים אמרו שהיא צריכה קצת לגדול וזה יעבור אבל אנחנו עדיין באותו מצב היא אוכלת רק אוכל טחון בבלנדר אני כבר לא יודעת מה לעשות לפעמים יש ימים שהיא כן מצליחה קצת לאכול ללעוס אבל ממש קצת קצת תאזרו לי בבקשה מה לעשות. תודה רבה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני

    חיה דורון
    20/10/2008

    הפורום הינו פורום להפרעות אכילה. לבתך יש בעיה הקשורה לאכילה. עליך להמשיך להתעקש לקבל מענה אצל רופא הילדים, בטיפת חלב או במכון להתפתחות הילד. צר לי אך איני יכולה לעזור לך כאן. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו