אשמח לעזרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לעזרה.
    תמר
    20/10/2008

    היי, אני בת 16 אני בתוך האנורקסיה כבר שנה בערך, ואני רוצה לצאת מזה אבל לא יודעת איך כלפעם שאני אומרת לעצמי שאני אתחיל לאכול בריא אז אני אוכלת ואז יש מן מצפון נוראי ואז אני חייבת להרעיב את עצמי כי אני מרגישה שמנה. אני שונאת להסתכל במראה ולראות את זה שאני שמנה, יש לי חבורת נרוא רזות ויכול להיות שזה נעשה מתוך השוואה אליהן כאשר הן לידי כי הן רזות יותר. אני לא חושבת שאני שמנה, אבל הבעיה היא שאני לא חושבת שאני רזה, ואני רוצה להיות רזה המשקל שלי תקין לגמריי, אני שוקלת 47 בגובה 1.55 עברתי שינוי גדול מאוד בשנה האחרונה היו לי עליות וירידות ולא תמיד הצלחתי לשמור על משקל מאוזן, כולם מחמיאים לי על זה שאני רזה ועל כמה שרזיתי, אבל זה עדיין לא מספק אותי. אני לא מדברת על זה עם ההורים שלי, יש רק חברה אחת שאני משתפת אותה בזה והיא מנסה לעזור לי אבל אני מרגישה שאני לא מצליחה ולא אצליח לעולם לצאת מזה. אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעזרה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    ורוניקה
    20/10/2008

    מתוקה לפי דעתי את צריכה ללכת למרפאה להפרעות אכילה כדי לקבל טיפול פסיכולוגי ואת תבריאי אם את רוצה את זה כמובן. בהצלחה עם ההחלמה ורוניקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר

    חיה דורון
    22/10/2008

    אין ספק שהעיסוק בגופך , אי שביעות הרצון שלך והמחשבות על כל שאינך מספיק רזה, וכמובן ההתנהגויות הנלוות כולל ההרעבה, דורשות התערבות מקצועית. לעיתים לוקח לסביבה, גם לקרובה ביותר ,זמן לשים לב לבעיה. אך זו אינה סיבה לא לערב אתם. את צעירה וזקוקה לליווי שלהם. ככל שתטפלי מהר בבעיה כך תוכלי לצאת מהבעיה מהר יותר. פני למרפאה שמתמחה בהפרעות אכילה לקבלת יעוץ והכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו