אני בתת תזונה וכנראה שגם בהפרעת אכי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בתת תזונה וכנראה שגם בהפרעת אכי
    מורן
    31/10/2008

    שנה שעברה עשיתי דיאטה ופעילות ספורטיבית שבהמלכה ירדתי בערך 8 קילו שקלתי בסביבות ה 50+ והגובה שלי הוא 1.58 ואני בת 16 לפני חודשיים שקלתי 43 וכמעט ולא אכלתי כלום וכל הזמן הייתי עושה ספורט הליכות ועלייה במדרגות ותרגילי בטן אבל הבטן לא ירדתי יש לציין שהיא ממש גדולה וצמיגית אמא שלי מאוד דאגה למצבי כי הייתי חיוורת וקבעה לי תור לדיאטנית בקופת החולים,הלכתי לשם והדיאטנית אמרה שאני בתת משקל ושאני צריכה לעלות במשקל למשקל נורמלי של 47 קילו. היא נתנה לי תפריט שחרגתי ממנו והרשיתי לעצמי לבללוס דברים משמינים ולא בריאים כמו המון שוקולדים עוגות וגועיות ומאז עברו חודשיים ועליתי 2 קילו כעת אני שוקלת 45 ויש לי עוד 2 קילו לעלות אני לא עושה שום ספפורט כי אין לי זמן מהמבחנים של בית הספר ואני אוכלת המון אוכל בריא וגם שטויות הבטן שלי גדלה עוד יותר דבר שמשפיע עלי לרעה גורם לי לעצב לעצבנות וקושי להתכונן למבחנים ולתפקד נורמלי. אני כל הזמן חושבת עליה ומדברת עליה וכולם כבר התייאשו הם מודעים לזה שיש לי בטן אך מבליגים. יש לציין שהיא ממש בולטת וכל אחד רואה ומעירלי עליה מה גם שתמיד ראיתי אותה לבד היא נורא מפריעהלי ואפילו הדיאטה והספורט שעשיתי לא עוזרים וכבר עברה שנה. אני לא יודעת מה לעשות וככל שאני עולה במשקל הבטן עולה גם. נשארו לי עוד 2 קילו לעלות שאותם אני מעלה בפחד ועצבות. ואני מפחדת שהבטן תגדל ותהיה בולטת עוד יותר. מה עליי לעששות? בבקשה תעזררולי אני משתגעעעעעעת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    זהר שגיא
    01/11/2008

    כדאי שמחוץ מהמעקב הדיאטני תפני גם לטיפול פסיכולוגי. נשמע כי את מאוד מוטרדת מעניינים הקשורים לאופן בו את תופסת את גופך, והדבר משפיע לרעה על התפקוד שלך (עצבנות, ריכוז וכד'). כדאי לברר מה עומד מאחורי העיסוק המטריד הזה, ולקבל כלים להפחית אותו ולאפשר לעצמך לתפקד ולהרגיש טוב עם עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו