הפרעת אכילה אצל תינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה אצל תינוקות
    דינה
    10/11/2008

    ילדתי בת 3 חודשים אובחנה כסובלת מהפרעת אכילה. מאושפזת כבר כשבועיים . אוכלת ללא "חדוות אכילה " בערך 2-3 ביום . כל ארוחה במשך שעה ( לוקח בערך 40 ד' עד שהיא מתחילה למצוץ ) . לדברי הרופאים עשו את כל הבידקות והאבחנה המסתמנת היא הפרעת אכילה. בימים האחרונים אף התחילה להקיא מדי פעם. נראה כאילו רפלקס המציצה "בעייתי" . אומנם כשהיא מתחילה לאכול אז היא מוצצת , אבל לוקח לה המון זמן להתחיל ( הרופאים טוענים שאין לה בעיה ברפלקסים). האם יתכן ? האם יש מרכז הפרעות אכילה לתינוקות ? יש טיפול מיוחד ? מה ניתן לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה אצל תינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דינה שלום

    זהר שגיא
    11/11/2008

    שאלתך אינה בתחום המומחיות שלי ואינה נוגעת להפרעות אכילה הנובעות ממקורות נפשיים ובמרכזן קשיים באכילה הנובעים בעיות בדימוי גוף וסרוב לשמור על משקל תקין.
    אני מניחה שהאבחנה של הפרעת אכילה שניתנה לבתך אינה קשורה לתחום הפרעות האכילה בהם עוסק הפורום הזה.
    עליך להמשיך לדרוש תשובות מהרופאים המטפלים ולפנות לרופאים המומחים בבעיות התפתחותיות מסוג זה.
    במרכז הרפואי איכילוב יש מרפאה להפרעות אכילה בגיל הרך. עשי חיפוש באינטרנט אחר האתר שלהם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו