בהמשך להודעתי הראשונה על זלילת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך להודעתי הראשונה על זלילת לילה
    סיגל
    13/11/2008

    סליחה פשוט שנים מאז האמהות שלי ניסיתי להתמודד לבד ללא הצלחה.
    אני רוצה לציין שאני מודעת לבעיה.
    מודעת לפתרונות
    ואין לי שום יכולת ליישם כלום. אני תקועה בביצוע.
    אני מבינה היטב מה עלי לאכול ( איזה סוג מוצרים)
    אני מבינה היטב שעלי לעשות כל ספורט שהוא ובדחיפות ומהר ואתמול....
    הכל אני יודעת ומבינה
    אך ידי כבולות מלבצע ואני מרגיש המתדרדרת מדחי לדחי
    כלומר עולה לאט לאט אבל בטוח במשקל. ( לפני שנתיים היתי 80 ק"ג) .
    כלומר עולה 10 ק"ג כל שנה שנתיים.
    אין לי יכולת ביצועית להוריד אפילו גרם אחד ממשקלי מפאת סגנון חיי הלא בריא.
    אין לי איך להתחיל. אני מבוהלת ממצבי הגופני והבריאותי ואין לי יכולת לשנות
    תודה סיגל. אולי פתרון פסיכולוגי כלשהו שיאלץ אותי לפעול ומהר.
    אני גם משערת שאכילת היתר שלי קשור הלמצב רוחי העגום. ודבר גורר דבר. אני מכירה אנשים שכשאין להם מצב רוח הם לא אוכלים . אצלי להיפך. אני אוכלת גם ששמחה גם שעצובה. בכל מצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיגל

    זהר שגיא
    14/11/2008

    משאלתך נראה שאת באמת מודעת לבעיה ולחלק מגורמיה. אבל מודעת לכשעצמה אינה מספיקה כדי לפתור את המצב.
    הלחצים בהם את נתונה מבחינה נפשית וכלכלית בוודאי שאינם מקלים.
    אני מציעה לך לפנות לגורם שיכול לתת תמיכה נפשית וליווי, גם לגבי סיטואצית החיים שלך וגם לגבי ההתמודדות עם האוכל. שילוב של פסיכולוג יחד עם מעקב דיאטני יכול להיות התחלה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו