התיעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות
    משה
    24/12/2008

    שלום אני בן 19 גובהי 160 לאחר שנה קשה שהיתי בדיכאון עמוק וכמעט ולא היתי אוכל כלום(ולא מבחינה של אנורקסיה)בגלל חוסר תאבון ירדתי כ15 קילו במשקלי והגעתי למשקל של 45. בחודשים האחרונים החלטתי לבד לצאת מכל מה שיש לי ולהתחיל לעזור לעצמי ולכן הלכתי לדיאטנית שעשתה לי תפריט השמנה כדי שאני אגיע למשקל מינימום, הדיאטנית אומרת שאני צריך להגיע למשקל של 51 ובינתים עליתי 2 קילו במשקל(כרגע אני 47 קילו) אני עוזר לעמצי ואוכל כל מה שהיא אומרת לי אבל יש לי קצת בעיה אני מפחד שכל השומנים שהיו לי בבטן ובצדדים פעם יחזרו לי שוב וזאת בעיה כי מצד אחד אני כן אוכל טוב ועולה במשקל אבל אני מפחד ששוב יהיו לי המון שומנים ושוב אני אתבייש להוריד חולצה בים,בבריכה וכו'. האם משקל של 51 הוא באמת תקין? והאם כן יחזרו לי השומנים באזור הבטן? קשה לי לקבל את זה ואני חושב שאם אחרי שאני אעלה לשקל של 51 אני לא יהיה מרוצה מהגוף שלי אני אנסה שוב להרזות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    25/12/2008

    משה שלום,
    משאלתך ברור כי תהליך העליה במשקל מעורר אצלך פחדים רבים. לדעתי תהליך זה חייב להיות מלווה בטיפול נפשי אשר יתמוך בקשיים בהם אתה נתקל ויעזור להתמודד עם הפחדים המתלווים. הליווי הדיאטני אינו נותן את המענה לו אתה זקוק.
    פנה למרפאה המתמחה בטיפול בהפרעות אכילה, שם תוכל לקבל את הטפול המתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו