מפחדת..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת..
    טל
    25/12/2008

    אני סובלת מדימוי עצמי נמוך בקשר לגוף שלי כבר לא מעט זמן..במספר החודשים האחרונים החלטתי לקחת את עצמי ליידים והתחלתי ללכת לחדר כושר כמה לפחות פעמיים בשבוע..ההקאה הגיעה לאחר מכן וקשה לי להסביר כל כך למה..אני רק יודעת בחזרה.בתקופה הראשונה של הכושר שממש רציתי להוריד במשקל והרגשתי דוחה.ההקאה עשתה לי טוב כי לא הרגשתי את התחושה הזאת של המלאות אחרי ארוחה ובנוסף הורדתי כמה קילוגרמים.עכשיו אני מתחילה להבין שאני חייבת להפסיק אבל אני מפחדת להשמין.בהתחלה הייתי אוכלת אוכל בריא ומוותרת על כל הפינוקים ובאמת זה השתלם. אחרי שהתחלתי להקיא הרשתי לעצמי לאכול מה שבא לי ונהניתי עם זה כי הרגשתי שאני לא צריכה לוותר על מאכלים שאני אוהבת ובעצם להנות מכל העולמות ולא להשמין.. האם לפי דעתך המקצועית ההפסקה של ההקאות בשילוב עם דיאטה מאוזנת ,אכל נכון והתעמלות תוביל להשמנה גם אם מדובר בתקופת הקאה של כמה חודשים בלבד? טל-

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטל

    זהר שגיא
    26/12/2008

    קשה להתחייב מה בדיוק יקרה מיד כשפתסיקי להקיא. אין ספק כי הקאות הרסניות לגוף ועללות להביא לנזקים כבדים לכל המערכות. הרצון שלך לחדול מלהקיא הוא חשוב. כדאי ללוות את התהליך ביעוץ מקצועי של דיאטנית. קרוב לוודאי, שלאורך זמן אם תאכלי תפריט מתאים ותעסקי בפעילות גופנית מתאימה תוכלי לשמור על משקל מאוזן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו