הפרעות אכילה אצל ילדה בת 13

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה אצל ילדה בת 13
    חלי
    26/12/2008

    שלום, קוראים לי חלי, ויש לי בת שקוראים לה טל. היא בת 13 , וכבר במשך חודשיים היא לא אוכלת כמו שצריך. היא לא מקיאה או משהו כזה. פשוט היא מתחילה לאכול ואחרי בדיוק שתי ביסים היא טוענת שהיא , ולא בא לה על אוכל יותר. אחרי שעה הי מתלוננת על רעב והולכת וקחת אוכל לא בריא במיוחד, שגם אותו לא תמיד מסייימת. הילדה הייתה עד לפני שנה ילדה טיפה שמנה, ועכשיו היא התחילה לרקוד והרזתה למשקלה האידאלי. היא מאוד רזה. אני לא יודעת מה לעשות אבל אני מפחדת שזה יתפתח. תודה לעוזרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחלי

    זהר שגיא
    26/12/2008

    מהתאור שלך עולה כי לבתך הרגלי אכילה לא מסודרים וצריכת מזון לא מאוזנת. את כותבת שאת מפחדת שהיא תפתח הפרעת אכילה, אך מצד שני גם את חושבת שהיא היתה שמנה וכי כעת משקלה אידאלי. כך שאני לא מבינה במדויק מה הבעיה. אני מציעה שתשוחחי איתה ותנסי להבין יותר האם היא מרוצה מגופה, האם היא מנסה לצמצם בכוונה באכילה, האם היא רוצה לרדת עוד במשקל. התשובות יתנו לך תמונה בהירה יותר באשר למצב ויכוונו אותך כיצד לפעול ולמי לפנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו