בולמיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמיה?
    לירון
    05/01/2009

    אני בת 17 ומקיאה כבר 4 שנים.. זה די תלוי בתקופות ובמצב הרוח- יש פעמים שאני מקיאה חודשיים ואח"כ חודש לא.. או שבועיים כן וחודש לא.. ואני לא לוקחת כדורים.. מאז ומתמיד היתה לי בעיה של דימוי עם הגוף שלי ועד היום יש לי את זה.. לפני כחצי שנה שקלתי 53-54 והייתי שמנה יותר מעכשיו שאני שוקלת 60.. האם יש קשר לבולמיה? האם זאת בולמיה? כי הוכחתי לעצמי מס' פעמים שאני יכולה בלי זה, אבל שוב זה תלוי במצב הנפשי.. והאם אני אוכל לקבל טיפול מבלי לערב את ההורים? מבלי שהם ידעו מכך? ואם כן אז למי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון

    חיה דורון
    12/01/2009

    מגיל 13 את מתמודדת עם הפרעת אכילה. את מבינה שיש קשר בין האכילה לבין מצבך הנפשי. זו בדיוק הסיבה שאת חייבת לגשת לטיפול. ככל שהטיפול מוקדם יותר, כן סיכוי טוב יותר לצאת מההפרעה. עליך לפנות למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגוריך. הטיפול בהפרעות אכילה כולל לרוב התיחסות משפחתית, כי להפרעה יש הבטים משפחתיים. בכל מקרה פני לטיפול, שם תקבלי מענה כוללני , גופני ונפשי ותוכלי למצוא את הדרך המתאימה לך לערב הוריך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירון
    28/01/2009

    אני יודעת שיש קשר למשפחה, זה התחיל מכך שכל פעם שהייתי אוכלת בשעה קצת מאוחרת אמא היתה אומרת שאני לא מפסיקה לאכול, שאני כל הזמן משמינה והערות דומות כאלה.. יום אחד חברה סיפרה לי שהיא מקיאה אחרי כל ארוחה ושהיא צריכה לדבר עם מישהו אז הייתי שמה בשבילה ואני התחלתי גם להקיא אחרי כל ארוחה וכמובן שזה לא נפסק.. אבל אני לא מוכנה ללכת לטיפול כאשר ההורים שלי יהיו מעורבים .. האם יש דרך כלשהי לטיפול בלי לערב הורים..? כי נמאס מהמצב הזה אבל לא יודעת איך לצאת ממנו.. אני רוצה להשאר אנונימית ולדבר עם בן אדם או מומחה שלא מכיר אותי וככה לפתור את הבעיות.. מקווה שתחזירי תשובה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא מחזירים תשובה?

    לירון
    02/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    02/05/2009

    שלום לירון,
    מצטערת שלא ענו לך על שאלתך השניה. בדרך כלל במרפאות המתמחות בהפרעות אכילה מערבים את ההורים אך עושים זאת בדרך המתאימה לך ובזמן המתאים לך. את בעצמך קושרת את הפרעת האכילה בין היתר למשפחה ולכן יש לזה חשיבות גדולה. אני מבינה את הקושי ואי רצונך לשתף, אך יש לזה משמעות גדולה. את יכולה להגיע לבד למרפאה ולהתחיל בתהליך ולראות כיצד הדברים יתפתחו.
    אני ממליצה בחום לפנות לטיפול כי כאמור, ככל שמתחילים מוקדם יותר כך יותר טוב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו