מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולמיה?לירון05/01/2009
אני בת 17 ומקיאה כבר 4 שנים.. זה די תלוי בתקופות ובמצב הרוח- יש פעמים שאני מקיאה חודשיים ואח"כ חודש לא.. או שבועיים כן וחודש לא.. ואני לא לוקחת כדורים.. מאז ומתמיד היתה לי בעיה של דימוי עם הגוף שלי ועד היום יש לי את זה.. לפני כחצי שנה שקלתי 53-54 והייתי שמנה יותר מעכשיו שאני שוקלת 60.. האם יש קשר לבולמיה? האם זאת בולמיה? כי הוכחתי לעצמי מס' פעמים שאני יכולה בלי זה, אבל שוב זה תלוי במצב הנפשי.. והאם אני אוכל לקבל טיפול מבלי לערב את ההורים? מבלי שהם ידעו מכך? ואם כן אז למי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לירון
חיה דורון12/01/2009מגיל 13 את מתמודדת עם הפרעת אכילה. את מבינה שיש קשר בין האכילה לבין מצבך הנפשי. זו בדיוק הסיבה שאת חייבת לגשת לטיפול. ככל שהטיפול מוקדם יותר, כן סיכוי טוב יותר לצאת מההפרעה. עליך לפנות למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגוריך. הטיפול בהפרעות אכילה כולל לרוב התיחסות משפחתית, כי להפרעה יש הבטים משפחתיים. בכל מקרה פני לטיפול, שם תקבלי מענה כוללני , גופני ונפשי ותוכלי למצוא את הדרך המתאימה לך לערב הוריך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
לירון28/01/2009אני יודעת שיש קשר למשפחה, זה התחיל מכך שכל פעם שהייתי אוכלת בשעה קצת מאוחרת אמא היתה אומרת שאני לא מפסיקה לאכול, שאני כל הזמן משמינה והערות דומות כאלה.. יום אחד חברה סיפרה לי שהיא מקיאה אחרי כל ארוחה ושהיא צריכה לדבר עם מישהו אז הייתי שמה בשבילה ואני התחלתי גם להקיא אחרי כל ארוחה וכמובן שזה לא נפסק.. אבל אני לא מוכנה ללכת לטיפול כאשר ההורים שלי יהיו מעורבים .. האם יש דרך כלשהי לטיפול בלי לערב הורים..? כי נמאס מהמצב הזה אבל לא יודעת איך לצאת ממנו.. אני רוצה להשאר אנונימית ולדבר עם בן אדם או מומחה שלא מכיר אותי וככה לפתור את הבעיות.. מקווה שתחזירי תשובה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא מחזירים תשובה?
לירון02/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל שטראוס-הנדל02/05/2009שלום לירון,
מצטערת שלא ענו לך על שאלתך השניה. בדרך כלל במרפאות המתמחות בהפרעות אכילה מערבים את ההורים אך עושים זאת בדרך המתאימה לך ובזמן המתאים לך. את בעצמך קושרת את הפרעת האכילה בין היתר למשפחה ולכן יש לזה חשיבות גדולה. אני מבינה את הקושי ואי רצונך לשתף, אך יש לזה משמעות גדולה. את יכולה להגיע לבד למרפאה ולהתחיל בתהליך ולראות כיצד הדברים יתפתחו.
אני ממליצה בחום לפנות לטיפול כי כאמור, ככל שמתחילים מוקדם יותר כך יותר טוב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

