עושה פשוט הכול הכול כדי לרדדת במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עושה פשוט הכול הכול כדי לרדדת במשקל
    פז
    09/01/2009

    הייי כרגע אני במשקל הנוחכי שלי {67 אפילו פחות} ..אני בת 17 וחצי עוד מעט 18 ביוני } וניראה לי שיש לי הפרעת אכילה כול פעם שאני אוכלת משהוא "קטן " אני מרגישה ממש רע וגם הגוף שלי ... יש יש לי תגובות אינפולסיביות ללכת להקיא או לקחת משלשלים .. או לשתות תה תיבטי ... + ימים של צום ורק סיגריות שאני מעשנת +נס קפה ... וגם אם כול היום לא אכלתי כלום רוב היום בערךךך ! אני כאילו חייבית לסיים את היום בריקון הגוף ... {שכך ארגיש טוב אם עצמי } - אני ממש במצוקה נפשית וריגשית אני נימצאת בבפנימיה וזו שנה אחרונה שלי ואני מפחדדת שגם כך יהיה בבית - דוגרי גם שאני בבית אני עושה את השטיות הללו - ודרך אגב יש לי מבנה רחב ואמרו לי שגם העצמות שקלות ?{ !!!} טובב אנא תחזירו לי תשובה בהקדם האפשריי " למייל שלי טננננקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פז.

    חיה דורון
    12/01/2009

    אם את שואלת אם היה רצוי לטפל בבעיה שאת מציגה, התשובה היא חיובית. הההתנהגויות שאת מתארת, אכן מצביעות על בעיה. האם יש לך קושי לפנות אל הגורמים הטיפוליים בפנימיה בה את נמצאת? מצאי דרך להגיע לטיפול שיכלול התיחסות גופנית ונפשית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו