מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה לעזרה בדחיפותליאל19/01/2009
אני בחורה בת 21 סובלת מבולימיה 4 שנים ,אני עובדת במשרה מלאה ,סטודנטית ועוד כמה ,הייתי חיילת בודדה בצבא ולכן כיום אני משכירה דירה וכמובן משלמת את כל ההוצאות הנלוות ,התחלתי טיפול בנוטרים אך הם מאוד קפדניים שהגיע פעם-פעמיים בשבוע ופשוט אין לי את האפשרות הזו אני יודעת שאני צריכה טיפול פסיכולוגי ממש דחוף אני נואשת לחלוטין ,בסך הכל אני מקיאה פעמיים שלוש בשבוע ,עבדתי על עצמי כדי להגיע למצב בו לא הקיא הרבה ,בשל הבולימיה אני עושה מעשים שפלים ,אני גונבת בסופרים אוכל!!! תצילו אותי יום אחד יתפסו אותי ואז אני לא יודעת מה יהיה די אני חייבת עזרה ,כסף לפסיכולוג אין לי ,תצילו אותי בבקשה ,אני צורחת אליכם שם אני לא שולטת בזה ,אני חייבת עזרה ,בבקשה אני מתחננת ,היכן אוכל לקבל טיפול פסיכולוגי היכן? לא רוצה לגנוב !!! אני גם גונבת בעבודה כשיוצא לי להקיא ,אם יתפסו אותי יפטרו אותי ,די די אין לי כוח למחלה הזו ,אני חושבת שזו המחלה הקשה ביותר בעולם ,אף אחד לא יכול לדעת כמה קשה להתמודד עם בולימיה מלבד בולימית שעוברת את זה אני צועקת לעזרה לפני שיהיה מאוחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאל
חיה דורון26/01/2009שלום לך. את מודעת לכך שאת זקוקה לטיפול, את יודעת לתאר היטב, את היאוש ואת המצוקה סביב המעשים שאת נקלעת אליהם, וסביב נסיבות חייך שאינן פשוטות.אם אני מבינה מתוך דבריך, ההתמודדות היא שלך ללא תמיכה, של משפחה לפחות, זה בודאי אינו מקל על התהליך .
את צודקת, זו אכן מחלה קשה שדורשת התמודדות גופנית ונפשית שלעיתים קשה מנשוא. זו הסיבה שאת צריכה להיות מטופלת במרפאה המתמחה בהפרעות אכילה, כמו מרפאת הנוטרים. איני יודעת למה את מתכוונת במילה "קפדנות", אך זה בודאי אינו אומר שאין הקשבה לצרכיך. שאלי את המטפלים בך על הרציונל לדברים הנדרשים ממך, אך שתפי פעולה. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

