כמה שאלות לי אליכן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות לי אליכן
    אחת
    19/01/2009

    שלום, אני עדי [שם בדוי] ויש לי בת בגיל 14 וחצי. המשקל שלה הוא 45 והגובה 1.71. בדקתי בכל מיני מחשבונים שזה תת-משקל ואפילו אנורקסיה. היא אוכלת ממש קצת.. 600 קלוריות ביום ושורפת אנרגיה במהלך היום. לפי מה שהבנתי ממנה, היא לא חושבת שהיא שמנה אבל היא לא חושב שהיא נראת כמו אנורקסית. בכל מקרה, השאלות שלי הם: 1. האם בכל זאת יכול להיות שביתי אנורקסית? 2.מה המשקל אידאלי לגובה שלה? 3. ושאלה מתוך התעניינות... האם כל ילדה בגובה 170 ששוקלת לדוגמא 40.. היא אנורקסית? זאת אומרת, יש כאלו שאינן מרעיבות את עצמן וכשהן מכניסות נתונים למחשבון BMI מופיע שהם בתת-משקל או אפילו 'אנורקסיות' (אני בדקתי במחשבון אחד וכתבו לי בפירוש 'אנורקסית' ) תודה על ההתיחסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות לי אליכן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא יקרה

    חיה דורון
    27/01/2009

    כל מי ששוקלת משקל זה, אוכלת 600 קלוריות ביום ושורפת אנרגיה, זקוקה להפניה לטיפול. הבנתה בדבר היותה שמנה או רזה אינה רלוונטית כלל וכלל. זהו משקל ירוד ביותר, ואיש מקצוע צריך לחוות דעתו אם אכן זו אנורקסיה או בעיה אחרת. בכל מקרה אל תשאירי זאת להחלטתה. ילדות צעירות וגם בוגרות יותר , לא תמיד יכולות להביא עצמן לטיפול וזקוקות למבוגר שינחה אותן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו