שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יפית
    25/01/2009

    כבר תקופה רבה מאוד החיים שלי סובבים סביב האוכל, המשקל שלי תקין..שוקלת 55 והגובה 1.63 , רק שבחודשים האחרונים זה כבר נהייה מוגזם והגעתי למצב שאני אוכלת רק מעדנים 0% וירקות ולא מסוגלת בכלל לאכול פחמימות, אפילו לא טיפה! ומזון אחר אני לועסת טיפה בפה וישר זורקת אותו..ואני כל הזמן נשקלת ואם אני חושבת בטעות שאכלתי משהו טיפה משמין אז ישר אני אחפה על זה ולא יאכל אח"כ ויפחית משמעותית את הארוחות לאחר מכן! וגם אם אני אהייה רעבה, אני לא ארשה לעצמי לאכול! אני גם מפחיתה משמעותית בכמויות של האוכל ועושה המון פעילות גופנית! לפי חישוב שלכל קלוריה שנכנסת לפה ואני יודעת בכל רגע כמה קלוריות אכלתי! ראיתי באתרים סממנים של הפרעות אכילה וזה בדיוק הדברים שאני חיה אותם! אני לא אנורקסית ולא בולימית, אבל הגעתי למצב שאני כבר לא מסוגלת להתמודד עם האוכל..מלא פעמים עצבנית ועם כאבי ראש ובטן. וממש ממש מתוסכלת ומרגישה שאני משתגעת ולא מסוגלת להתמודד עם זה. במשפחה הקרובה כבר הרבה זמן מעירים לי, אבל עד עכשיו כל הזמן הכחשתי ולא הסכמתי להקשיב ועכשיו אני כבר הסכמתי ואפילו ביקשתי לקבל עזרה, אני לא מסוגלת יותר! מחר יתנו לי הפניה למרפאה להפרעות אכילה! אני פוחדת שלא יעזרו לי כי אני עדיין לא בולימית או אנורקסית,השאלה אם עדיין מקבלים טיפול, כאשר יש את כל הסממנים, בלי קשר לאנורקסיה?! אני לא מסוגלת לחכות חודשים לטיפול, אני חייבת עזרה, כי בכל יום זה רק מחמיר! נותנים עזרה לאנשים במצב כמו שלי גם אם אני לא אנורקסית???????????!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפית

    חיה דורון
    27/01/2009

    ניכר מכתיבתך שאת במצוקה רבה. את מתארת סימפטומים ומחשבות שקשה להתמודד איתן לבד. איני יודעת כמה זמן את מתמודדת עם הבעיה, אך אין ספק שמשקל , אינו המדד היחיד להמצאות הפרעות אכילה. מרפאה להפרעות אכילה מטפלת לא רק באנורקסיות, אלא גם בהפרעות אכילה אחרות, ואני יכולה להניח שתקבלי מענה הולם על פניתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו