התקפי אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי אכילה
    n
    29/01/2009

    שלום אני בת 21 סובלת הרבה זמן מדיכאון והתקפי אכילה מאוד קשים...מנסיוני עם ההפרעה אני יודעת שכאשר מתמתנים התקפי האכילה מצבי הנפשי יותר טוב בהרבה...-כי לאחר התקפים קשים בדרך כלל הנוזלים משתבשבים בגוף וקשה ללכת ולתפקד בכלל-כל הגוף כואב וגם יסורי המצפון תורמים את חלקם..למרות שאיני בעודףמשקל של 30 קילו אני שוקלת להתחיל רדוקטיל לטיפול בהתקפים האם התרופה ניתנת לסובלים במצבי והאם היא מומלצת?כמו כן האם קיים סיכון בגלל הדיכאון ממנו אני סובלת בלקיחת בתרופה זו?תתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • n

    חיה דורון
    01/02/2009

    הקשר בין התקפי אכילה ומצב נפשי הוא מרכיב בסיסי בהתיחסות אל הפרעות אכילה. לאור כך יש חשיבות לנסות ולהבין את מצבך הנפשי ומה גורם לדיכאון עליו את מדברת. הצלחת הטיפול בהפרעת אכילה חייבת לקחת בחשבון גורמים רבים, ולצורך כך עליך להיות בקשר עם מרפאה להפרעות אכילה הנותנת מענה באמצעות צוות רב מקצועי- רפואי- תזונתי- נפשי.
    רדוקטיל הינה תרופה הניתנת ע"י רופא, ויש להיוועץ איתו על התוויות הנגד ותופעות הלוואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו