חברה שלי סיפרה לי שהיא בולמית אתמול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה שלי סיפרה לי שהיא בולמית אתמול
    ספיר
    06/02/2009

    חברה שלי סיפרה לי שהיא אוכלת ומקיאה כבר 2 חודשים יש לה סימנים של עייפותת , בעיות במחזור , כאבים בבטן מה אני יכולה לעשות בישבל לשכנע אותה להפסיק? אתם יכולים לכתוב לי את הנזקים של הבולמיה ? שאני יוכל לשכנע אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    ספיר
    06/02/2009

    (היא בת 16 והיא בכלל לא שמנה יש לה גוף ממש יפה , והיא בפנימיה ויש לה בחדר בנות בולמיות גם )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספיר

    חיה דורון
    08/02/2009

    המשקל אינו מהווה מדד לבולימיה. ישנן בנות השומרות על משקל סביר ויציב ועל כן , שום דבר חריג אינו ניכר כלפי חוץ. עליך לעודד את חברתך לפנות לגורם תומך בפנימיה בה היא חיה , לעורר את הבעיה כדי שיוכלו להפנותה למומחים בטיפול בהפרעות אכילה. לסביבה יש השפעה רבה על דפוסים אלו, ולכן קשה לעיתים להחליט על קבלת החלטה שהינה מנוגדת להתנהגות יתר הבנות. עם זאת, צריך להבין שככל שהפניה לטיפול תהא מוקדמת יותר (ומתוך בקשתך לתיאור סימפטומים, יש להניח שהתופעה יחסית חדשה), כך יקל לטפל בבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנזק הוא רב

    מאי
    07/02/2009

    רוב הסיבוכים הרפואיים בבולימיה נגרמים בשל שיטות הריקון של מערכת העיכול שנמצאות בשימוש. שלוש השיטות העיקריות הן: גרימת הקאה, שימוש יתר במשלשלים, ושימוש מוטעה במשתנים: אזור הראש: כאבים בלוע ואובדן ציפוי האמייל בצד הפנימי של השיניים הקדמיות בשל חשיפה חוזרת לתכולה החומצית של הקיבה בעת ההקאה. עששת בשיניים, דלקת גרון והגדלת בלוטות הרוק. מערכת העיכול: כאב בטן, דלקת בוושט, פליטת דם, עצירות, דימום רקטלי, הקאת דם, דלקת בקיבה, צרבת. לב: הפרעות בקצב דפיקות הלב, לחץ דם גבוה. שתן: איבוד חלבונים חיוניים בשתן, איבוד דם בשתן, איבוד אלקטרוליטים (החשובים לשמירה על איזון החומרים בגוף) עקב עודף שתן, התייבשות. דם: עלייה בכולסטרול, עלייה בקרוטן. שונות: איבוד הכרה, צלקת בגב כף היד, חנק מהקאה ספונטנית. מתוך ניסיון- הכי כדאי לא להתחיל עם זה!!! ואם כבר החלה, להפסיק עם זה כמה שיותר מהר!!! אני בת 24 לוקחת כמות כדורים כמו זקנה בת 70. העצמות שלי חלשות, יש סכנה לקצב פעימות הלב, מינרלים וויטמינים שבגוף, זה מאד, מאד מסוכן, לא בריא, ובשביל מה?!!! בשביל להיות יותר רזה?!!! זה שווה את הבריאות שלה? כל מה שהניסיון להיות יותר רזה הביא לי זה אומללות, סבל, כאב, קשיים, פרידות ועוד מחלות. בנות תלמדו לאהוב את עצמכן כפי שאתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו