שלום חיה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום חיה!
    ליאורה
    13/02/2009

    אני בולמית כבר 6 שנים. בעבר ניסיתי מספר רב של מטפלות פסיכולוגיות ואף אחת מהן לא עזרה לי כל כך והטיפול לא נמשך זמן רב. הדילמה שלי היא האם בטיפול בהפרעות אכילה צריך להתמקד בבולמיה ובהקאות( אצלי כרגע זה בתקופות אך בערך פעם פעמיים בשבוע) או שבעצם בדברים שמכסים עליה הייתי מאוד רוצה שתמליצי לי על מטפלות מנוסות וטובות באיזור המרכז אם תוכלי אני כבר די מיואשת מלחפש מישהי שתעזור לי כבר אין לי כל כך אמון ותקווה בטיפול אך כנראה שזה הדבר היחיד שיעזור כי זו עובדה לצערי ש 6 שנים אנני מסוגלת להבריא לגמרי בעצמי! אני לא רוצה למשוך את המחלה הזאת עוד ועוד.. כל כך נמאס לי ואני סובלת !! תודה רבה חנה אודה לך מאוד אם תמליצי על פסיכולוגיות שאת מכירה ותרשמי את הטלפונים שלהן אולי אמצא סוף סוף את העזרה לה אני באמת זקוקה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום חיה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאורה

    חיה דורון
    16/02/2009

    צר לי אך איני יכולה להמליץ כאן על מטפלים פרטיים. מדוע אינך פונה למרכז להפרעות אכילה השייך לקופת החולים שלך. הטיפול בהפרעה צריך לכלול התיחסות כוללנית ע"י צוות רב מקצועי, הנמצא במסגרות אלו. הטיפול בהפרעת אכילה נוגע הן במישור הגופני תזונתי והן במישור הנפשי ונדרש אבחון טוב ונסיון מקצועי כדי לטפל בתחום. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו