אוכלת המוןן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכלת המוןן
    שירן
    18/02/2009

    היי שמי שירן ואני בת 16.5.. אני לא ילדה שמנה, אבל בזמן האחרון אני אוכלתת המוןן כל מה שבאלי ויש, כל הדברים המשמינים, אני לא אוהבת הרבה דברים... אני צמחונית והאוכל שאני אוהבת רובו עם המון קלוריות ושומן... אני פשוט מוצאת את עצמי לא יכולה להגיד לא למשהו טעים ומשמיןן... אני אוכלת המון ושמתי לב שהשמנתייי... אני לא יודעת כבר מה לעשות גם אם אני שבעה אני עדיין אוכלת כיי ישש... ואני עצלנית ולא עושה שום פעילות גופנית... הפחד הכי גדול שלי זה להפוך להיות שמנהה... בבקשהה תעזרו ליי אני לא יודעת כבר מה לעשותת... גם אם אני רוצה אני לא יכולה להגיד לא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכלת המוןן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן

    חיה דורון
    21/02/2009

    הרצון לאכילה מתוקה הוא מוכר ואינו צריך להטרידך , עם זאת המלצתי לך, מכיוון שאת בגיל התבגרות ובתקופת גדילה, היא להוסיף מזון שיש בו ערך תזונתי מותאם.את יכולה להתיעץ עם רופא או דיאטנית על תוספת מזונות שהינם בעלי ערך עבורך.
    פעילות גופנית חשובה , ויכולה להוות מקור אנרגיה טובה ,הן גופנית והן נפשית, גם ללא קשר למשקל גוף. אולי יקל עליך אם תעשי פעילות גופנית ביחד עם חבר/ה, או בן/בת משפחה ,'כמו הליכה בשעות נעימות ובמקומות נעימים או כל פעילות אחרת. לעיתים בשניים נעים יותר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו