בהמשך...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך...
    מיטל
    25/02/2009

    בשתי אישפוזים שהייתי בהם במחקלת הפרעות אכילה בתל השומר עליתי 10 קילו וירדתי אותם חודשים ספורים אחרי הייתי בטיפולים פסיכולגים ופסיכאטרים הייתי לוקחת טיפול טרופתי תקופה אבל זה לא עזר האם יש טיפול או לא כחלק מאישפוז משהו שהולכים כמו טיפול קבוצתי? אני אשמח לנסות בתקופה האחרונה אני מרגישה שירדתי בצורה דרסטית מהרגיל ועדין אני מרגישה גועל מהגוף מהצדדים מהבטן מהטוסיק כאילו כמה שאנשים מעירים לי על זה שאני רזה אני מרגישה שזה בדיוק ההפך והם אומרים את זה מסיבה הפוכה מה גם שאצלי בבית יש לי אמא ואחות שהם כחלק מתוכניתצ ה"גריישיט אם את מכירה שזה מאוד קפדני בלי לחם בלי פחמימות בלי סוכרים מה שמגביר לי את הפחד ויש אצלינו נטייה להשמנה במשפחה וגם אני פעם שקלתי 70 קילו כיום אני במשקל של 43 1.68 אני ממש רוצה עזרה אשמח אם תפני אותי לטיפול שיהיה יעיל עבורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    11/03/2009

    שלום מיטל,
    נשמע שעברת הרבה בנוגע להפרעת האכילה, ושלאחרונה יש עוד החמרה, המלווה בפחדים רבים. אני לא יכולה להפנות אותך למקום ספציפי ואיני יודעת אם כיום את נמצאת באיזשהו טיפול, אך יש מסגרות שיכולות להתאים לך. אני ממליצה לפנות למרפאה המתמחה בהפרעות אכילה או למסגרות אחרות שמתמחות בזה. אין ספק שאת זקוקה לעזרה וטוב שאת פונה עכשיו כי יש מקומות שיוכלו לעזור לך הן מבחינה תזונתית והן מבחינה נפשית. נשמע שכרגע את זקוקה להחזקה יותר אינטנסיבית והייתי פונה למסגרות מסוג כזה.
    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו