מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהבת 1609/03/2009
היי אני בת 16, הגובה שלי הוא 1.73 ואני שוקלת 57. במהלך החופש של שנה שעברה רזיתי וגבהתי המון. מ-65 קילו על 1.68 נהייתי 55 קילו על 1.71. רזיתי בעזרת הרבה פעילות גופנית ופחות מתוקים. אבל השנה הכל נהיה שונה. אני גבהתי קצת , 2 ס"מ ועליתי 2 קילו. דבר ראשון, האם העליה במשקל תקינה? בנוסף לכך, על לפני כחודש הייתי אוכלת ממש קצת, בערך 800 קלוריות ביום (אולי אפילו פחות) ותמיד הייתי עייפה וחסרת אנרגיות, לפעמים היו לי בולמוסי אכילה וגם לא קיבלתי מחזור 4 חודשים. לפני חודש, קראתי באינטרנט על הפרעות אכילה והפסקת המחזור נורא נבהלתי והתחלתי לאכול לפי תפריט של 1800 קלוריות. האם אני צריכה לעלות במשקל? כמה זמן ייקח למחזור לחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר j
חיה דורון11/03/2009את בגיל בו את מתפתחת וזה אומר הוספה לגובה ולמשקל. מכאן שהעליה במשקל הינה תקינה לחלוטין, הסימן של הפסקת המחזור,חוסר האנרגיה , העייפות והבולמוסים הינם סימנים המחייבים פניה לאיש מקצוע לצורך התיעצות. אני מציעה לך לפנות אל רופא המשפחה שלך ולעדכנו בדבר מצבך, ולפנות לדיאטנית של קופת חולים שתוכל להנחות אותך לגבי תפריט מותאם לגילך לנתונייך הגופניים ולמצבך הבריאותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה + עוד שאלה קטנה
בת 1614/03/2009כמה קלוריות בערך צריך לאכול ביום כדי לשמור על המשקל (אולי לעלות טיפה)? אני עושה פעם - פעמיים בשבוע הליכה של שעה וקצת עיצוב גוף פעם בשבוע, האם צריך לאכול יותר בימים אלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיה דורון15/03/2009שלום,
את שאלה זו את צריכה להפנות לדיאטנית שתבין ממך בדיוק מה גופך צריך לפי הגיל, הגובה, המצב הגופני, הבריאותי ועוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

