חיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיה
    נועה
    10/04/2009

    אני בת 17 עוד מעט 18 לקראת סיום תיכון יש מלא אפשרויות פתוחות בפניי העולם פרוש לרגלי אך הפרעת האכילה שלי פתאום התגברה בזמן האחרון.
    עכשיו 5 לפנות בוקר וראיתי את כל התמונות שלי מתקופת האנורקסיה הקשה שלי ופשוט לא איכפת לי מכלום, כל מה שאני רוצה זה לחזור לשם,רואים שאני חסרת חיים אך החוסר חיים הזה כל כך יפה ממש מרגש אותי הרעיון של החזרה לשם.
    אני יודעת שאם המצב שלי ימשיך כך אני אאלץ להישאר בבית וכל החיים שלי ידחו מצד אחד מהצד השני כבר מאיימים להעיף אותי מהטיפול-של שנים כבר בשל העובדה "שכנראה נכשלו" אני מפחדת שיוותרו עלי אך מצד שני אני כל כך רוצה לוותר בעצמי אני כל כךל רוצה פשוט לחזור להפרעת האכילה שלי בשיא כוחה מפחיד אותי יותר מדי מחשבות רצות לי בראש אני לא מצליחה לישון....
    אני לא יודעת אם אפילו תוכל להיות לך תשובה לזה אבל הייתי צריכה לפרוק למישהו שלא יאיים עלי בשום צורה.
    תודה בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    13/04/2009

    שלום נועה,
    פעמים רבות יש "שני קולות" בהפרעות אכילה. ובמיקרים רבים, הקול החולה חזק יותר בתקופות מעבר או תקופות יותר קשות. את לקראת סיום התיכון, לפני דרך חדשה, ואני יכולה להניח שזו צומת לא פשוטה עבורך. עבור כולם זוהי תקופה לא פשוטה המלווה בחששות והתלבטויות. אני מציעה שתמשיכי בטיפול, תעזרי בו ותדברי את הדברים. בתקופות כאלה כדאי להעזר ולדבר.
    שיהיה המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו