מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה לעזרהשלומית14/04/2009
אני בת 29 גובה 1.69 שוקלת 43 ( ולפני חודש הייתי 41.5) אני נשואה ורוצה להכנס להריון אבל אחרי שנים של אנורקסיה אין לי מחזור והרופאים רוצים שאעלה במשקל כדי שיוכלו לטפל בי ולתת לי הורמונים וטיפולים
היום אני אוכלת קצת יותר טוב מפעם אבל בזמן האחרון אני אוכלת מתוך לחץ מצד אחד אני צריכה לעלות במשקל ומצד שני זה קשה לי אחרי שאני אוכלת וקניתי דברים שאני אוהבת והיום אכלתי פרכיות מסויה ואתמול פרכיות אורז בנוסף לארוחת צהריים ( עוף היום סושי אתמול ) ואני מנסה לדחוף אוכל ( 2. 5 שקיות של פרכיות שזה 800-900 קלוריות ויש לי כאבים והנפש שלי כואבת וזה מפחיד ובא לי להוציא את זה
רציתי לדעת הקלוריות של הפרכיות זה משמין? מה עושים ?אך מתמודדים ואך עולים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
חיה דורון14/04/2009שלום מירב
מהתיאור שלך עולה כי את חווה קושי ופחד רב מהאכילה. אך עם זאת, יש לך מטרה והיא להכנס להריון. לא ציינת האם את בטיפול פסיכולוגי כלשהו? דיאטני? פסיכיאטרי?
כפי שאת יודעת, משקלך הוא נמוך מאוד באופן כללי ובפרט למצב של הריון.מצב של כניסה להריון וההריון עצמו הם מאורעות שמחים אך יכולים לעורר גם תחושות אחרות כגון פחד, מצבי רוח וכו'. אני ממליצה לך לפנות לטיפול שילווה אותך בתקופה רגישה ומורכבת זו ויעזור לך להתמודד עם העליה במשקל ועם הרגשות שעולים בך.
שיהיה המון בהצלחה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקווה לטוב
שלומית15/04/2009תודה על ההתיחסות
לפני שנתיים הייתי מטופלת בתל השומר לא אישפוז רק קבוצת תמיכה ושקילה ועזבתי ועברתי ללוס אנג'לס אני מאוד מנסה ובא לי לאכול אבל נדמה לי שכולם בוחנים אותי כל הזמן ומה יגידו ופתאום היא לא כל כך רזה.... וזה הרגלים של שנים וגם אני מפחדת ואין לי טיפול רק הרבה תמיכה מבעלי היקר שמעודד ומקשיב היום הייתי אצל רופא הוא ביקש שאעלה ואשתה גם אינשור ועוד חודשיים נתחיל טיפול לגירוי ביוץ ויש לי חודשיים וכל גרם שאני עולה מרגיש כמו 10 קילו ונראה לי שאני נפוחה שמנה וזה מפריע לי על התפקוד היום יומי ( יציאות מפגשים לבוש עבודה...)
זה משנה מה אני אוכלת כדי לעלות או שכדאי לאכול מה שבא לי והעיקר שעלה
אני בלוס אנג'לס ואין לי דיאטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיה דורון15/04/2009שלום מירב,
אני בטוחה שאת חווה קושי רב, כפי שאת מתארת. וזה מצויין שבעלך תומך וקשוב אליך. אך לדעתי חשוב להתעקש על טיפול נפשי ודיאטני. מבחינת העליה במשקל, זה נכון שהמטרה היא העליה אך חשובה גם תזונה מאוזנת במיוחד אם בקרוב תזיני גם עובר. דיאטנית מומחית תוכל לעזור לך לשלב בין התזונה המאוזנת לבין מה שאת יכולה לעמוד בו מבחינת החששות והפחדים שלך. את עוברת תהליך מאוד קשה כרגע ואת זקוקה לתמיכה רבה, טיפול יכול לעזור לך לעבור את זה וללוות אותך בתהליך הלא פשוט הזה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

