זקוקה לעזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה
    שלומית
    14/04/2009

    אני בת 29 גובה 1.69 שוקלת 43 ( ולפני חודש הייתי 41.5) אני נשואה ורוצה להכנס להריון אבל אחרי שנים של אנורקסיה אין לי מחזור והרופאים רוצים שאעלה במשקל כדי שיוכלו לטפל בי ולתת לי הורמונים וטיפולים
    היום אני אוכלת קצת יותר טוב מפעם אבל בזמן האחרון אני אוכלת מתוך לחץ מצד אחד אני צריכה לעלות במשקל ומצד שני זה קשה לי אחרי שאני אוכלת וקניתי דברים שאני אוהבת והיום אכלתי פרכיות מסויה ואתמול פרכיות אורז בנוסף לארוחת צהריים ( עוף היום סושי אתמול ) ואני מנסה לדחוף אוכל ( 2. 5 שקיות של פרכיות שזה 800-900 קלוריות ויש לי כאבים והנפש שלי כואבת וזה מפחיד ובא לי להוציא את זה
    רציתי לדעת הקלוריות של הפרכיות זה משמין? מה עושים ?אך מתמודדים ואך עולים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    14/04/2009

    שלום מירב
    מהתיאור שלך עולה כי את חווה קושי ופחד רב מהאכילה. אך עם זאת, יש לך מטרה והיא להכנס להריון. לא ציינת האם את בטיפול פסיכולוגי כלשהו? דיאטני? פסיכיאטרי?
    כפי שאת יודעת, משקלך הוא נמוך מאוד באופן כללי ובפרט למצב של הריון.מצב של כניסה להריון וההריון עצמו הם מאורעות שמחים אך יכולים לעורר גם תחושות אחרות כגון פחד, מצבי רוח וכו'. אני ממליצה לך לפנות לטיפול שילווה אותך בתקופה רגישה ומורכבת זו ויעזור לך להתמודד עם העליה במשקל ועם הרגשות שעולים בך.
    שיהיה המון בהצלחה
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקווה לטוב

    שלומית
    15/04/2009

    תודה על ההתיחסות
    לפני שנתיים הייתי מטופלת בתל השומר לא אישפוז רק קבוצת תמיכה ושקילה ועזבתי ועברתי ללוס אנג'לס אני מאוד מנסה ובא לי לאכול אבל נדמה לי שכולם בוחנים אותי כל הזמן ומה יגידו ופתאום היא לא כל כך רזה.... וזה הרגלים של שנים וגם אני מפחדת ואין לי טיפול רק הרבה תמיכה מבעלי היקר שמעודד ומקשיב היום הייתי אצל רופא הוא ביקש שאעלה ואשתה גם אינשור ועוד חודשיים נתחיל טיפול לגירוי ביוץ ויש לי חודשיים וכל גרם שאני עולה מרגיש כמו 10 קילו ונראה לי שאני נפוחה שמנה וזה מפריע לי על התפקוד היום יומי ( יציאות מפגשים לבוש עבודה...)
    זה משנה מה אני אוכלת כדי לעלות או שכדאי לאכול מה שבא לי והעיקר שעלה
    אני בלוס אנג'לס ואין לי דיאטנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    15/04/2009

    שלום מירב,
    אני בטוחה שאת חווה קושי רב, כפי שאת מתארת. וזה מצויין שבעלך תומך וקשוב אליך. אך לדעתי חשוב להתעקש על טיפול נפשי ודיאטני. מבחינת העליה במשקל, זה נכון שהמטרה היא העליה אך חשובה גם תזונה מאוזנת במיוחד אם בקרוב תזיני גם עובר. דיאטנית מומחית תוכל לעזור לך לשלב בין התזונה המאוזנת לבין מה שאת יכולה לעמוד בו מבחינת החששות והפחדים שלך. את עוברת תהליך מאוד קשה כרגע ואת זקוקה לתמיכה רבה, טיפול יכול לעזור לך לעבור את זה וללוות אותך בתהליך הלא פשוט הזה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו