צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    ליאת
    25/04/2009

    שלום לכולם אני בת 19 וחצי
    שוקלת 48 מטר 57
    אני בולמית כבר 3 שנים ירדתי 32 קילו .
    בשנה אחרונה אני ברשבה בדיכאון נוטהה למצבי רוח כל הזמן בוכה עצבנית
    אתמול אחרי ארוחת הערב התחלתי להרגיש לא טוב
    דופק מהיר הרגשת לחץ בחזה כאבי ראש.
    הלכתי לעזרה ראשונה אמרו לי שיש לי התקפי חרדה .
    מאז הכאבי ראש לא עברים והרגשת עילפון תמידידת
    רציתי לדעת אם זה קשור להפרעת אכילה ומה אפשר לעשות בנוש .
    ואם יש מישהי שעברה את זה או עוברת הייתי שמחה לשמוע על כך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    25/04/2009

    שלום ליאת,
    החוויה שאת מתארת אכן נשמעת דומה להתקף חרדה, אך האם שיתפת את הרופא בעובדה שאת בולמית? לבולמיה יש השפעה על הגוף ולכן חשוב מאוד לבצע בירור מעמיק יותר כגון בדיקות דם ולבדוק מדדים שונים ובינהם רמת המינרלים והאלקטרוליטים בגוף. אני מציעה לך לפנות לרופא המשפחה ולשתף אותו בכך שאת בולמית ולבצע בדיקות מעמיקות יותר, כי אחרת את עלולה לסכן את גופך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו