מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עייפות החומר..כליל השלמות25/04/2009
מה עושים שכבר עייפים נורא ואין כוח או רצון להילחם?
מהיכן שואבים את הכוח כאשר אין סביבה תומכת?
אני בחורה בת 28, חולה באנורקסיה שמתחלפת לעיתיים בבולמיה (תוך כדי עלייה רבה במשקל)
חולה מגיל 14..
טופלתי במספר מסגרות (בין היתר בנוטרים, תל השומר) אך למרות מאמציי הכנים אני לא מצליחה להתקדם.
כיום משקלי 45 וגובהיי 1.65 אך מרגישה שוב שרוצה לרדת במשקל..
אז מה עושים בעצם?
הולכים לטיפול למרות שכבר מותשים? זה אפקטיבי?
תודה מראש על התשובה
ושבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לנעלמת
לירן רוגב25/04/2009פעמים רבות, במיוחד כשמדובר בהפרעות אכילה (אבל לא רק), לטיפול יש השפעה מצטברת. המשמעות של כך היא שאנשים שהיו במספר טיפולים וחשים שלא הצליחו להתקדם, מגיעים בסופו של דבר לטיפול בו משהו נפרץ - לא כי זה הטיפול ה"מושלם", אלא כי נוצרה מסה קריטית שמאפשרת למשהו לזוז.
לגבי המותשות שלך, אני מציע שתשאלי את עצמך אם את עייפה ומותשת מטיפולים או מהחיים בצל הפרעת האכילה? כי אם המותשות היא מההפרעה ומחיריה, אז דווקא ייתכן כי בשלו התנאים להתגייס לטיפול אפקטיבי. בכל מקרה, אם את מרגישה שאת עומדת להתדרדר, הייתי מציע לכל הפחות לדאוג לטיפול בתקופה הנוכחית כדי למנוע התדרדרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות על התשובה המהירה
כליל השלמות25/04/2009אני מניחה שהעייפות נובעת ממיכלול ההתמודדיות שאני חווה בחיי
ולבטח שהפרעת האכילה איננה מקלה..
אני מודעת לחלוטין לבעיותיי ורוצה לפתור אותן אחת ולתמיד אך כאן מגיע הקונפליקט..
אני רוצה טיפול, אני רוצה לטפל בשורשי הבעיה, אני בעד טיפול ותיחזוק
אך לעיתיים הטיפול דורש תעצומת נפש אדירות וכוחות שלא מצויים כעת בידי..
מקווה שאצליח להרים את עצמי ולבקש את העזרה.
בכל מקרה תודה על ההקשה ועל התמיכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיראי אני פחות או יותר כמוך..
מיטל04/05/2009אני בת 24 ובולמית מגיל 18 ירדתי בתקופה האחרונה 7 קילו מבלי שהתאמצתי זה הכי חריג.. פפשוט עשיתי את מה שאני עושה
ולפני כמה ימים ישתי אם חברה והתחלנו לדבר ופתחתי תלב על כל מה שכואב וברור לשתינו שזה לא רק האוכל האישיו זה דברים בחיים שכואבים דברים מהעבר אז אני אומרת לך שלי לפעמים זה כן עוזר אומנם תקופתית אבל זה גם משהו
תדברי עם מישהו פתחי את כל הלב תגידי לעצמך אני "מתרוקנת" ותראי אולי זה יעזור גם לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

