עייפות החומר..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות החומר..
    כליל השלמות
    25/04/2009

    מה עושים שכבר עייפים נורא ואין כוח או רצון להילחם?
    מהיכן שואבים את הכוח כאשר אין סביבה תומכת?

    אני בחורה בת 28, חולה באנורקסיה שמתחלפת לעיתיים בבולמיה (תוך כדי עלייה רבה במשקל)
    חולה מגיל 14..
    טופלתי במספר מסגרות (בין היתר בנוטרים, תל השומר) אך למרות מאמציי הכנים אני לא מצליחה להתקדם.
    כיום משקלי 45 וגובהיי 1.65 אך מרגישה שוב שרוצה לרדת במשקל..

    אז מה עושים בעצם?
    הולכים לטיפול למרות שכבר מותשים? זה אפקטיבי?

    תודה מראש על התשובה
    ושבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות החומר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנעלמת

    לירן רוגב
    25/04/2009

    פעמים רבות, במיוחד כשמדובר בהפרעות אכילה (אבל לא רק), לטיפול יש השפעה מצטברת. המשמעות של כך היא שאנשים שהיו במספר טיפולים וחשים שלא הצליחו להתקדם, מגיעים בסופו של דבר לטיפול בו משהו נפרץ - לא כי זה הטיפול ה"מושלם", אלא כי נוצרה מסה קריטית שמאפשרת למשהו לזוז.
    לגבי המותשות שלך, אני מציע שתשאלי את עצמך אם את עייפה ומותשת מטיפולים או מהחיים בצל הפרעת האכילה? כי אם המותשות היא מההפרעה ומחיריה, אז דווקא ייתכן כי בשלו התנאים להתגייס לטיפול אפקטיבי. בכל מקרה, אם את מרגישה שאת עומדת להתדרדר, הייתי מציע לכל הפחות לדאוג לטיפול בתקופה הנוכחית כדי למנוע התדרדרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רב תודות על התשובה המהירה

    כליל השלמות
    25/04/2009

    אני מניחה שהעייפות נובעת ממיכלול ההתמודדיות שאני חווה בחיי
    ולבטח שהפרעת האכילה איננה מקלה..
    אני מודעת לחלוטין לבעיותיי ורוצה לפתור אותן אחת ולתמיד אך כאן מגיע הקונפליקט..
    אני רוצה טיפול, אני רוצה לטפל בשורשי הבעיה, אני בעד טיפול ותיחזוק
    אך לעיתיים הטיפול דורש תעצומת נפש אדירות וכוחות שלא מצויים כעת בידי..

    מקווה שאצליח להרים את עצמי ולבקש את העזרה.
    בכל מקרה תודה על ההקשה ועל התמיכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיראי אני פחות או יותר כמוך..

    מיטל
    04/05/2009

    אני בת 24 ובולמית מגיל 18 ירדתי בתקופה האחרונה 7 קילו מבלי שהתאמצתי זה הכי חריג.. פפשוט עשיתי את מה שאני עושה
    ולפני כמה ימים ישתי אם חברה והתחלנו לדבר ופתחתי תלב על כל מה שכואב וברור לשתינו שזה לא רק האוכל האישיו זה דברים בחיים שכואבים דברים מהעבר אז אני אומרת לך שלי לפעמים זה כן עוזר אומנם תקופתית אבל זה גם משהו
    תדברי עם מישהו פתחי את כל הלב תגידי לעצמך אני "מתרוקנת" ותראי אולי זה יעזור גם לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו